سقوط سورپرایز وزیر ارتباطات به دست سازمان هواپیمایی!


سقوط سورپرایز وزیر ارتباطات به دست سازمان هواپیمایی!

پول نیوز - در حالی که چند روز گذشته آذری جهرمی از سوپرایز عجیب خود رونمایی کرد اما، سازمان هواپیمایی اعلام کرده برای این سوپرایز مجوزی صادر نشده است!

سقوط سورپرایز وزیر ارتباطات به دست سازمان هواپیمایی!

به گزارش خبرنگار پول نیوز، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرده است که تاکنون شرکت پست برای راه اندازی سیستم پست پهپادی درخواست مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری نکرده است.

علی عابدزاده درباره فعالیت پهپادها اظهار داشت: اخیرا نظارت بر فعالیت های پهپادی به سازمان هواپیمایی کشوری واگذار شده است.

وی افزود: سازمان هواپیمایی کشوری وظیفه نظارت و ساماندهی پهپادها -پرنده‌های هدایت پذیر از دور- را بر عهده دارد که در همین راستا سامانه ای در این سازمان راه اندازی شده و متقاضیان می بایست با مراجعه به این سامانه، درخواست مجوز فعالیت بدهند.

معاون وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این پرسش که آیا تاکنون شرکت پست برای فعالیت پست پهپادی در این سیستم درخواست داده، گفت: با توجه به اینکه سامانه صدور مجوز فعالیت پهپادی به تازگی راه اندازی شده، تا نون درخواستی از سوی شرکت پست برای اخذ مجوز «پست پهپادی» نداشته ایم.
بیشتر بخوانید:
وزیر ارتباطات چند روز گذشته از انتقال بسته‌های پستی با استفاده از پهپاد برای کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از آلودگی شهرها خبر داد.

آذری جهرمی در صفحه اینستاگرام خود بر این واقعیت هم اشاره دارد که «در حال حاضر کشورهای کمی در دنیا هستند که این کار را کرده‌اند» با این وجود بلافاصله تاکید می‌کند: «ما می‌توانیم!»

با توجه به واکنش بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی و کامنت‌هایی که آنها برای این خبر آقای جهرمی گذاشته‌اند، به نظر می‌رسد آنها بیش از آنکه سورپرایز شده باشند، در شوک یا در خشم فرو رفته‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند