برپایی مجمع عمومی انجمن صنفی راهنمایان گردشگری مازندران در آمل


برپایی مجمع عمومی انجمن صنفی راهنمایان گردشگری مازندران در آمل

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران از برپایی مجمع عمومی انجمن صنفی کارگری راهنمایان گردشگری مازندران در آمل خبر داد.

مهران حسنی شب گذشته در حاشیه این مجمع که در هتل المپیک آمل برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت فعالیت راهنمایان گردشگری در راستای معرفی شایسته استان در تمام بخش‌ها گفت: به روز رسانی اطلاعات، برپایی دوره های آموزشی ویژه راهنمایان گردشگری وتعامل موثر با دفاترخدمات سیاحتی و جهانگردی، جایگاه واقعی این قشر مهم را در صنعت رو به رشد گردشگری مشخص می‌کند.
وی با اشاره به تعامل بیشتر انجمن با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران تصریح کرد: با برنامه‌ریزی و برگزاری نشست‌های فصلی در راستای حل معضلات و مشکلات اعضای آن می‌توان انجمنی پویا و جریان ساز را در استان شاهد بود.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری رویداد بین المللی ساری 2022 نقش راهنمایان گردشگری به‌عنوان سفیران فرهنگی کشور در تعامل با گردشگران خارجی در استان بسیار مهم بوده است.
به گزارش ایسنا، گفتنی‌ست در این مجمع نامزدهای هیئت مدیره و بازرسی انجمن معرفی شدند و پس از اخذ و شمارش آراء مرتضی حاجی زاده، محمد وطن خواه، بهنام موسوی، شکوفه صفری و سید فرشته رضوی با کسب بیشترین آرا به‌عنوان هیئت مدیره و علی صبوری به‌عنوان بازرس این انجمن انتخاب شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس