دانشگاه پیام نور مکلف به تعیین پست سازمانی برای کارکنان قراردادی خود شد


دانشگاه پیام نور مکلف به تعیین پست سازمانی برای کارکنان قراردادی خود شد

ایران اکونومیست-نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز (دوشنبه) دانشگاه پیام نور را مکلف کردند که پست سازمانی متناسب برای کارکنان قراردادی خود در نظر بگیرد.

دانشگاه پیام نور مکلف به تعیین پست سازمانی برای کارکنان قراردادی خود شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه 25 آذر) مجلس شورای اسلامی و در ادامه رسیدگی به طرح همسان سازی قراردادهای کارکنان دانشگاه پیام نور برخی از مواد را تصویب کردند.

طبق ماده ۲ این طرح، دانشگاه پیام نور مکلف است پست سازمانی متناسب برای کارکنان قراردادی موضوع این قانون را در قالب تشکیلات تفصیلی مراکز و واحدهای تابعه از محل پست‌های سازمانی بلاتصدی مصوب موجود تعیین کرده و تخصیص دهد.

براساس ماده ۳ کارکنان قراردادی شاغل در پست‌های سازمانی تخصیص یافته در صورت دارا بودن شماره شناسه مورد تایید سازمان اداری و استخدامی کشور و احراز شرایط امور و اختصاصی مندرج در آیین‌نامه استخدامی دانشگاه به پیام نور تبدیل وضعیت می‌شود.

براساس ماده ۴ اولویت‌های تبدیل وضعیت برای نیروهای قراردادی براساس مفاد ماده ۲۱ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران مصوب ۱۳۹۱.۱۰.۲ با اصلاحات و الحاقات بعدی و بند «ج» ماده ۸۷ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مصوب ۱۳۹۵.۱۲.۱۴ با اصلاحات و الحاقات بعدی و نیز شاغلین مراکز و واحدهای مستقر در استان‌های مرزی، مناطق جنگی و کمتر توسعه یافته تعیین می‌شود.

طبق ماده ۵ اعمال آثار استخدامی مدارک تحصیلی مشمولان این قانون بدون استفاده از ماموریت آموزشی و با هزینه شخصی و خارج از ساعات اداری اخذ کرده‌اند، در صورت پیش‌بینی در شرایط احراز پست سازمانی تخصیص یافته صرفا در قالب مدارک تحصیلی تعیین شده به عنوان سقف و کف مصوب قابل اجرا است.

فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کیمیا علیزاده، عضو تیم ملی بلغارستان شد