حاضرم برای مبارزه علمی با موادمخدر از جیب هزینه کنم


حاضرم برای مبارزه علمی با موادمخدر از جیب هزینه کنم

معاون رئیس‌جمهور گفت: حاضرم برای مبارزه علمی با موادمخدر و توسعه زیرساخت از جیب هزینه کنم،

حاضرم برای مبارزه علمی با موادمخدر از جیب هزینه کنمبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در نشست تخصصی بررسی روند مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: پیچیدگی حرکات دنیا این ضرورت را ایجاد می‌کند که از تکنولوژی‌های مرتبط با روز استفاده شود.

ستاری بیان کرد: تکنولوژی‌ها می‌تواند بستری را فراهم کند تا بتوانیم اطلاعات را در حوزه‌های مختلف کسب کنیم؛ همچنین دانشگاه محصول تولید نمی‌کند بلکه این شرکت‌های دانش‌بنیان هستند که محصولات را وارد بازار می‌کند.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: تحولات تکنولوژی تحولاتی است که به افرادی که در حوزه مبارزه با موادمخدر فعال هستند کمک بسیاری می‌کند.

ستاری با بیان اینکه آن چیزی که باعث پیشرفت می‌شود اکوسیستم است، افزود: شما باید یک زیست بومی درست کنید که افرادی که در حوزه مبارزه با موادمخدر فعال هستند بیایند و همکاری کنند و نباید محیط را ببندید.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ادامه داد: ما با تکنولوژی می‌توانیم هزینه‌های انسانی و مادی را پایین بیاوریم و افرادی که در مبارزه با قاچاقیان موادمخدر به شهادت می‌رسند را در بخش‌های دیگری از جامعه به کار بگیریم.

ستاری با اشاره به اینکه باید برای مبارزه با موادمخدر دنبال راه حل‌های بومی باشیم، گفت: برای دست یافتن این راه حل‌ها هم از شرکت‌های دانش بنیان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه حاضرم برای مبارزه علمی با موادمخدر و توسعه زیرساخت از جیب هزینه کنم، افزود: از شرکت‌های دانش بنیان می‌توانیم در جهت کاهش اعتیاد در جامعه استفاده کنیم.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور بیان کرد: ساخت دارو‌های جدید، هوشمند سازی مراکز و نظارت بیشتر برای کاهش اعتیاد در جامعه موثر است.

ستاری اضافه کرد: توسعه استارتاپ‌ها در حوزه اعتیاد و استفاده از تکنولوژی در کاهش هزینه‌های نیروی انسانی تاثیر گذار هستند.

وی افزود: برخی از این تکنولوژی‌ها در دسترس هستند و برخی از این تکنولوژی‌ها را قرار است به صورت خاص برای ستاد مبارزه با مواد مخدر توسعه دهیم و امیدوار هستیم در مبارزه با مواد مخدر و استفاده از تکنولوژی‌های جدید اتفاقات خوبی رخ دهد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مسدود شدن پل گلدن گیت سانفرانسیسکو از سوی حامیان فلسطین