فروش 960 میلیون ریال بن کتاب در اولین روز نمایشگاه کتاب گلستان


فروش 960 میلیون ریال بن کتاب در اولین روز نمایشگاه کتاب گلستان

گرگان - ایرنا - رییس اداره فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره به استقبال مردم این استان برای خرید کتاب گفت که در اولین روز برپایی سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گلستان 960 میلیون ریال بن کتاب فروخته شد.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، فرشته آل نبی اظهار داشت: ۸ میلیارد ریال بن برای این نمایشگاه تخصیص داده شده که دوستداران کتاب می توانند ۲۰ درصد تخفیف را از طریق دریافت بن کارت و ۱۰ درصد دیگر را از غرفه ها دریافت کنند.

وی بیان کرد: حداکثر مبلغ بن کتاب برای دارندگان مدرک دیپلم یک میلیون ریال و مدارک تحصیلی بالاتر یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است.

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان همچنین اعلام کرد که در روز نخست روز دوازدهمین نمایشگاه کتاب گلستان در سال گذشته، یک میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال بن کارت به فروش رسیده بود.

نمایشگاه کتاب گلستان که از دیروز یکشنبه فعالیت خود را آغاز کرده تا پنجشنبه همین هفته هر روز از ساعت ۱۱ تا ۲۰ در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در جاده گرگان _ آق قلا دایر خواهد بود.

رونمایی از برخی کتب، کارگاه نقاشی، قصه گویی، شادمانه کودکان، نشست های تخصصی گام دوم انقلاب، نشست کتابخوانی و کارگاه آسیب شناسی شعر دفاع مقدس از برنامه های جنبی این نمایشگاه است.

در این نمایشگاه ۷۳ هزار و ۹۷۰ جلد کتاب در ۲۶۰ غرفه با حضور ۵۵۰ ناشر عمومی و تخصصی عرضه خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟