کمک فوری برای زنده ماندن پسر بچه بیمار


کمک فوری برای زنده ماندن پسر بچه بیمار

کودک 10 ساله که پس از سردرد های شدید و مکرر توسط خانواده به بیمارستان انتقال می یابد و پس از معاینات و انجام آزمایشات و MIR معلوم می شود که دارای تومور مغزی می باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کودک 10 ساله که پس از سردرد های شدید و مکرر توسط خانواده به بیمارستان انتقال می یابد و پس از معاینات و انجام آزمایشات و MIR معلوم می شود که دارای تومور مغزی می باشد.

وی را به تهران منتقل می کنند و سپس مورد معاینه پزشک متخصص مغز و اعصاب قرار می گیرد و دکتر اعلام می دارد که ایشان باید سریعاً مورد عمل جراحی قرار گیرد چون تومور در حال رشد می باشد.
پدرشان کارگر روز مزد در شهر خودشان است که به سختی هزینه های زندگیشان را تامین می کند.خانواده این پسر بچه برای تامین قسمتی از هزینه های عمل جراحی و سایر هزینه ها که تقریباً 40 میلیون تومان می باشد به این موسسه مراجعه کرده و درخواست مساعدت نموده اند.
حال در نظر داریم با کمک و یاری پروردگار متعال و شما عزیزان گرامی مبلغ 20 میلیون تهیه و در اختیار خانواده این پسر بچه بیمار قرار دهیم.تا قسمتی از هزینه های عمل جراحی ایشان را تامین نماییم.
لذا از عموم هموطنان بزرگوار، خیرین ونیکوکاران عزیز تقاضامندیم جهت کمک به درمان این کودک بیمار نیازمند ، نسبت به واریز مبالغ کمک های نقدی خود به شماره کارت 5022291900030667 نزد بانک پاسارگاد بنام موسسه خیریه حامیان مهرحکیم تهران (آذری سابق) و یا با شماره گیری کد #26*2*0*724* مستقیماً اقدام نمایند .
انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند