تصادف در جاده مهاباد - بوکان یک کشته و 2 مصدوم داشت


تصادف در جاده مهاباد - بوکان یک کشته و 2 مصدوم داشت

مهاباد- ایرنا- مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی مهاباد گفت: بر اثر تصادف بین 2 دستگاه خودرو سواری در جاده مهاباد به بوکان (برهان) یک نفر کشته شد و 2 نفر نیز مصدوم شدند.

کمال حسین‌پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه شامگاه دیروز و در نزدیکی روستای «تکانلوجه» بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو پراید با یک دستگاه پژو پارس اتفاق افتاد و امدادگران اورژانس پایگاه «برهان» پس از دریافت گزارش این حادثه رانندگی، بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: به علت شدت برخورد، یک نفر از سرنشینان خودرو پراید در دم جان باخت و ۲ نفر از سرنشینان خودرو پژو نیز مجروح شدند که پس از اقدامات اولیه امدادی به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد انتقال یافتند.

«حسین‌پور» افزود: هم‌اکنون مصدومان این حادثه در بیمارستان بستری هستند و حال عمومی آنان رضایت‌بخش اعلام شده‌است.

وی بیان کرد: علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس‌راه آذربایجان‌غربی در دست بررسی است.

محور مهاباد به بوکان (جاده برهان)، ۶۵ کیلومتر طول دارد و به علت وجود پیچ‌های خطرناک، تردد اتوبوس و کامیون در آن ممنوع بوده و سبقت نیز در ۸۰ درصد این مسیر ممنوع است.

این مسیر به علت آنکه ارتباط‌دهنده استان‌های کردستان و آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود، همواره یکی از پرترددترین مسیرهای جنوبی آذربایجان‌غربی است و حذف نقاط حادثه‌خیز و افزایش عرض آن در کاهش حوادث رانندگی از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

این جاده همواره شاهد حوادث رانندگی متعددی است که منجر به کشته و زخمی شدن شماری از مسافران می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رئیس‌جمهور وارد سمنان شد