جنگ مخفی در استقلال به خاطر هواداران ؛ اصل ماجرا چیست ؟!


جنگ مخفی در استقلال به خاطر هواداران ؛ اصل ماجرا چیست ؟!

دوئلی غیرمستقیمی که از هفته گذشته بین مدیران استقلال و سرمربی ایتالیایی این تیم شروع شده، همچنان ادامه دارد. نوشته جنگ مخفی در استقلال به خاطر هواداران ؛ اصل ماجرا چیست ؟! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

جنگ مخفی در استقلال به خاطر هواداران ؛ اصل ماجرا چیست ؟!

دوئل مخفی بین استراماچونی و مدیران استقلال به خاطر هواداران
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | ۹:۱۵
جنگ مخفی در استقلال به خاطر هواداران ؛ اصل ماجرا چیست ؟!

دوئلی غیرمستقیمی که از هفته گذشته بین مدیران استقلال و سرمربی ایتالیایی این تیم شروع شده، همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کش و قوس‌ها برای بازگردان آندره استراماچونی در حالی همچنان ادامه دارد که طرفین ماجرا تلاش می کنند خود را نزد هواداران موجه جلوه دهند و تقصیر را به گردن دیگری بیندازند.

مسئولان باشگاه استقلال و وزارت ورزش که طی یک هفته گذشته تلاش زیادی کردند تا مبلغ مورد نیاز استراماچونی را مهیا کنند، بارها در مصاحبه هایشان تاکید کرده‌اند که هیچ مشکلی برای پرداخت پول به این مربی ایتالیایی وجود ندارد و وی موظف است پس از دریافت پولش به ایران بازگردد.

استقلالی ها تاکید دارند که این پول به حساب وی در نزد بانک ایرانی مستقر در ایتالیا واریز شده و صبح دوشنبه نقد خواهد شد.

از سوی دیگر استراماچونی هم که در مصاحبه هایش به نیکی از ایران یاد کرده بدون اینکه حرفی از نیامدن بزند مدام تاکید می‌کند که اگر مشکلم حل شود با اولین پرواز به ایران بازخواهم گشت.

این اظهار نظرها نشان می‌دهد که هر دو طرف نمی خواهند خودشان را پیش هواداران خراب کنند و می خواهند طرف پیروز این جنگ باشند.

اوضاع آشفتهای که برای استقلال رقم خورده محصوص بی تدبیری مسئولان باشگاه است و حالا آنها در تلاش هستند تا در دوره گذار مدیریتی این مشکلات را به حداقل برسانند و با بازگرداندن استراماچونی جایی در دل هواداران باز کنند.

از سوی دیگر استراماچونی هم که با صدرنشین کردن استقلال جایگاه ویژه ای در دل هواداران باز کرد نمیخواهد در صورت نیامدن به ایران این ذهنیت را خراب کند و همچنان خودش را به عنوان یک فرد محبوب در دل هواداران باقی نگه دارد.

مدال

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی