نمایشنامه « عامدانه، عاشقانه، قاتلانه » به روی صحنه رفت


نمایشنامه « عامدانه، عاشقانه، قاتلانه » به روی صحنه رفت

یزد - ایرنا - با هدف کمک به آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد در یزد ، نمایشنامه « عامدانه ، عاشقانه ، قاتلانه »، یکشنبه شب در سالن اجتماعات دانشگاه ملاصدرا این شهر به روی صحنه رفت.

این نمایشنامه به همت ستاد دیه و با برنامه‌ریزی و مشارکت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد به مدت یک هفته اجرا می شود.

این اثر را مجید ذهبی تهیه کرد و کارگردانی آن را مجتبی لاله‌زاری بر عهده دارد، تمام عواید آن هم برای آزادسازی زندانیان صرف می‌شود.

نویسنده این اثر «ساناز بیان» و بازیگران آن هدیه کیانفرد، مبینا فتوحی، مهسا دهقانی و الهه کیانفرد هستند، از « حسین افروزبه » هم به عنوان آهنگساز این نمایشنامه یادشده است.

همچنین مسیح دهقانی به عنوان مجری برنامه با این اثر هنری- اجتماعی همکاری دارد.

به گزارش ایرنا، مدیرعامل ستاد دیه یزد پیشتر گفته بود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۴۱ نفر از زندانیان جرایم مالی غیرعمد استان با حمایت و همراهی مردم نوعدوست و خیرخواه از زندان آزاد شدند.

اسلام افشون افزود: برای آزادی این افراد ۳۲ میلیارد ریال توسط مردم به ستاد دیه کمک شد تا زمینه آزادی آنها فراهم شود.

وی ادامه داد: هم‌اکنون ۲۵۰ نفر به جرم جرایم مالی غیرعمد زندانی هستند که برای آزادی آنها ۲۳۰ میلیارد ریال کمک‌های مردمی نیاز است، امیدواریم با حمایت خیران، زمینه رهایی این افراد فراهم شود.

زندانیان جرایم غیرعمد شامل محکومان به پرداخت دیه ناشی از تصادف و حوادث کارگاهی، مهریه و نفقه و بدهی‌مالی هستند.

استان یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که ۸۵ درصد آنها در ۲۱ شهر و بقیه در مناطق روستایی و عشایری و آبادی‌ها زندگی می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستار سنگدل پس از قتل فجیع پیرزن پسر معلولش را در اتاق زندانی کرد / کشف جسد در کمد دیو...