طرح آموزشی «یلدای مهر و مهارت» برای نخستین بار در استان سمنان به اجرا درخواهد آمد


طرح آموزشی «یلدای مهر و مهارت» برای نخستین بار در استان سمنان به اجرا درخواهد آمد

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان، در راستای مسئولیت اجتماعی سازمانی، طرح آموزشی «یلدای مهر و مهارت» را در استان سمنان به اجرا در می آورد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، فاطمه منصوری مدیرکل دراین خصوص اظهار داشت: این طرح در قالب ورکشاپ مهارتی و کاربردی ویژه آموزش ساخت محصولات مرتبط با شب یلدا در شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار و مهدیشهر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این ورکشاپ بنا به ظرفیتهای آموزشی هر شهرستان، آموزشهای کاربردی مختلف در زمینه صنایع غذای و دستی ارائه خواهد شد افزود: با توجه به ضرورت ترویج فرهنگ کمک به همنوع و در راستای مسئولیت اجتماعی سازمانی، هزینه شرکت در این ورکشاپ، محصولات تولیدی خواهد بود که توسط شرکت کنندگان به خانواده های نیازمند هر شهرستان اهدا می گردد.

وی از خیرین و عموم مردم برای شرکت در این طرح دعوت به عمل آورد و ابراز امیدواری کرد با مشارکت خیرین، میزان محصولات تولیدی، پاسخگوی کلیه خانواده های نیازمند در سطح این شش شهرستان باشد.

شایان ذکر است، این ورکشاپ مهارتی در روز پنجشنبه ۲۸ آذرماه ساعت ۹ صبح همزمان در شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار و مهدیشهر برگزار خواهد شد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به مراکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان‌ها مراجعه نمایند.

46

کد خبر 1331590

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا