پرداخت 10 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به روستاییان پلدشت


پرداخت 10 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به روستاییان پلدشت

ارومیه- ایرنا- فرماندار پلدشت گفت: 10 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌ با کارمزد پایین توسط بنیاد برکت به 25 نفر از روستاییان این شهرستان پرداخت شده است.

مهران صفری روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بنیاد برکت در قالب طرح سرمایه‌گذاری حمایتی اشتغال‌زای برکت (سحاب) ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات با کارمزد پایین را برای طرح‌های اشتغال‌زای فردمحور در مناطق روستایی پلدشت در نظر گرفته است.

وی اضافه کرد: این بنیاد ۶ روستا را تا امروز به عنوان روستاهای هدف این طرح انتخاب کرده است که این اقدام در راستای تقویت روستاییان می‌تواند کارساز باشد.

فرماندار پلدشت گفت: این تسهیلات از محل طرح‌های بنیاد برکت برای ۲۲۲ نفر از روستاییان شهرستان پلدشت پرداخت می‌شود که تاکنون ۱۵۹ نفر به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

صفری ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال حدود ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات جهت اجرای طرح‌های خوداشتغالی به متقاضیان اعطا شود.

وی افزود: برای اجرای طرح‌های اشتغالزای فردمحور در روستاها ابتدا ظرفیت اشتغال هر روستا و افراد واجد شرایط آن شناسایی شده و پس از دادن برخی آموزش‌ها، پرونده‌ای تشکیل و پس از تایید در کمیته اشتغال بنیاد، برای دریافت تسهیلات به بانک عامل معرفی می‌شوند.

بنیاد برکت براساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و با ﺣﻤﺎﻳﺖ ﺳﺘﺎد اﺟﺮایی ﻓﺮﻣﺎن ﺣﻀﺮت اﻣﺎم (ره) تاسیس شد و در زمینه‌های آموزشی، بهداشتی، برق‌رسانی، آبرسانی، مخابراتی، فرهنگی ، آبخیزداری و دامپروری فعالیت می‌کند.

فعالیت‌ها و هزینه کردهای منسجم این نهاد در استان با آغاز فعالیت بنیاد برکت در سال ۸۶ به طور چشمگیری آغاز و موجب سرمایه‌گذاری‌هایی از سوی این ستاد و بنیاد در مناطق محروم استان شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)