بیمه آسیا در 8 ماهه امسال چقدر خسارت داد؟


بیمه آسیا در 8 ماهه امسال چقدر خسارت داد؟

بیمه آسیا که رتبه اول شرکتهای خصوصی صنعت بیمه را در صدور حق بیمه از آن خود کرده، در هشت ماهه امسال بیش از 2 میلیارد تومان خسارت پرداخت کرده و 73 درصد از برآورد فروش بیمه در سال 1398 را در این مدت محقق کرده است.

به گزارش ایسنا، شرکت بیمه آسیا طی سال های اخیر به عنوان دومین شرکت صنعت بیمه از منظر صدور حق بیمه شناخته می شود که البته در بین شرکت های غیردولتی، رتبه اول را از آن خود کرده است.

این شرکت در هشت ماهه امسال ۳۸۸۲ میلیارد و ۹۷۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان حق بیمه صادر کرده و در همین مدت ۲۰۰۶ میلیارد و ۶۵۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان خسارت پرداخت کرده است.

شرکت بیمه آسیا همچون دیگر شرکتها تمرکز خود را بر فروش بیمه‌های درمان، ثالث اجباری و بدنه خودرو معطوف کرده که مجموع این سه رشته، سهم ۷۱ درصدی به مبلغ ۲۷۲۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را برای این شرکت رقم زده و از سوی دیگر این سه رشته در پرداخت خسارات با سهم ۷۹ درصدی، ۱۵۶۹ میلیارد و ۹۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان هزینه برای این شرکت در پی داشته است.

بررسی ها نشان از آن دارد که این شرکت در هشت ماهه امسال کمترین حق بیمه صادره را در رشته های پول و هواپیما با مجموع مبلغ یک میلیارد و ۲۴۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان داشته است.

در نهایت با توجه به اطلاعات اعلامی، این شرکت در سال گذشته ۴۴۳۷ میلیارد و ۳۱۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان حق بیمه صادر کرده و برآورد این شرکت برای سال جاری رقمی در حدود ۵۳۰۰ میلیارد تومان است که تا به امروز ۷۳ درصد آن محقق شده است.

این شرکت به دنبال آن است که مجتمع مسکونی ۴۰ واحدی نوسازی در هشت طبقه دارای سه واحد پارکینگ و ۴۳ واحد انباری در خیابان ۲۱ ولنجک را طی مزایده به فروش برساند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق