لیونگبرگ: واقع‌بین باشیم، با سیتی فاصله داریم


لیونگبرگ: واقع‌بین باشیم، با سیتی فاصله داریم

فردریک لیونگبرگ، سرمربی آرسنال درباره شکست امشب تیمش مقابل سیتی صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امشب در همان نیمه اول سه گل خورد و در طول نود دقیقه نیز موقعیت چندانی روی دروازه سیتی خلق نکرد، در نهایت با سه گل در خانه، مغلوب حریف شد. فردریک لیونگبرگ معتقد است تیمش باید فرصت‌طلبی بیشتری داشته باشد و در فاز انتقال توپ بهتر عمل کند.

فردریک لیونگبرگ گفت: "ما بازی را با مارتینلی خوب شروع کردیم؛ اما در فاز انتقال خوب نبودیم. تلاش زیادی کردیم در بازی ایجاد تعادل کنیم ولی کوین دی بروین کیفیت خود را نشان داد. اگر دقت کنید هنگامی‌که ما روی دروازه حریف ضدحمله می‌زدیم، بازیکنان سیتی پنج بار کارت زرد گرفتند و ما باید فرصت‌طلب‌تر بازی می‌کردیم. ما ویدئوی بازی‌های خود را بررسی کرده‌ایم تا ساختار را تغییر دهیم. پیش از این بازیکنان در پست‌های خود حضور نداشتند؛ اما حالا شرایط تغییر کرده است.

لیونگبرگ: واقع‌بین باشیم، با سیتی فاصله داریم

صندلی‌های خالی؟ ما باید واقع‌بین باشیم، بین کیفیت و سیتی فاصله زیادی وجود دارد. من به هواداران افتخار می‌کنم؛ زیرا آنها در پایان بازیکنان جوان را تشویق کردند.

شرایط مسوت اوزیل؟ من این را به باشگاه واگذار خواهم کرد. ما می‌خواستیم توپ را در اختیار داشته باشیم؛ اما وقتی این اتفاق نمی‌افتد، بازیکنان باید بیشتر بدوند و تکل بزنند. امیل در بلژیک خوب کار کرد و من می‌خواستم به او فرصت بدهم."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی