گروه سازنده اصلی برای ساخت بازی The Wolf Among Us 2 برمی‌گردند


گروه سازنده اصلی برای ساخت بازی The Wolf Among Us 2 برمی‌گردند

در خبری خوشحال‌کننده و در ادامه معرفی بازی The Wolf Among Us 2 اعلام شد که تیم خلاقیت ساخت قسمت اول بار دیگر بازخواهند گشت. اوایل سال میلادی، LCG Entertainment دارایی‌های استودیو از هم پاشیده شده Telltale Games را خریداری کرد تا بار دیگر استودیوی محبوب را احیا کند و در آن زمان قول دادند که بسیاری از بازی‌ها و آثار محبوب استودیو را بار دیگر خواهند...

در خبری خوشحال‌کننده و در ادامه معرفی بازی The Wolf Among Us 2 اعلام شد که تیم خلاقیت ساخت قسمت اول بار دیگر بازخواهند گشت.

اوایل سال میلادی، LCG Entertainment دارایی‌های استودیو از هم پاشیده شده Telltale Games را خریداری کرد تا بار دیگر استودیوی محبوب را احیا کند و در آن زمان قول دادند که بسیاری از بازی‌ها و آثار محبوب استودیو را بار دیگر خواهند ساخت. یکی از آثاری که طرفداران مدت‌ها منتظر ساخته شدن آن بودند، بازی The Wolf Among Us 2 بود که همزمان با ورشکستگی Telltale پروسه ساخت آن نیز کنسل شد.

اولین کاری که استودیو تازه احیا شده Telltale کرد، معرفی دوباره بازی The Wolf Among Us 2 در مراسم The Game Awards سال 2019 بود. اگرچه تیم کنونی ساخت استودیو با گروه پیشین بسیار تفاوت دارد اما سازندگان اطمینان خاطر داده‌اند که تیم خلاقیت قسمت اول و اعضا مهم ساخت آن را برخواهند گرداند تا قسمت دوم را به گفته خودشان، به یک دنباله حقیقی تبدیل کنند. جیمی اوتیلی مدیرعامل Telltale در گفتگو با Forbes گفت:

احساس کردیم که بازگرداندن دوباره گروه رهبری خلاقیت عنوان اصلی برای قسمت دوم یکی از واجب‌ترین کارهای ممکن بود. اولویت اول نویسندگان و کارگردانان سینماتیک هستند تا بازی The Wolf Among Us 2 همانطور که می‌خواستیم، همچون یک دنباله واقعی باشد و توسط همان دیدگاه اصلی ساخته شود. احتمال این نیز وجود دارد که در ادامه راه، دیگر عناصر کلیدی را به تیم ساخت اضافه کنیم. سال آینده موقعیت‌های شغلی جدیدی در دفاتر مالیبو و کورته مادرا برای علاقه‌مندان فراهم خواهد شد.

البته Telltale در ساخت قسمت دوم تنها نیست و AdHoc Studios نیز آن‌ها را همراهی خواهند کرد که تیم ساخت آن از اعضای سابق تل‌تیل متشکل شده است که در ساخت قسمت اول سهیم بودند. اوتیلی در ادامه گفت:

Telltale به دنبال آن است که مطمئن شود قسمت دوم بازی The Wolf Among Us حس و حال یک بازی تل‌تیل را داشته باشد. بغیر از بهینه‌سازی‌ها و تغییرات اعمال شده و المان‌های جالب گیم‌پلی که توسط تکنولوژی جدید مهیا شده، طرفداران می‌توانند انتظار اثری را داشته باشند که نمای بسیار مشابه‌ای به قسمت اول خواهد داشت. احساس کردیم رویکردی مهم است که اولین بازی از تل‌تیل جدید همان استایل بازی‌های اصیل استودیو را داشته باشد.

گروه سازنده اصلی برای ساخت بازی The Wolf Among Us 2 برمی‌گردندگروه سازنده اصلی برای ساخت بازی The Wolf Among Us 2 برمی‌گردند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی