تست بارداری خانگی، توسط عسل


تست بارداری خانگی، توسط عسل

تست های خانگی زیادی برای تشخیص حاملگی وجود دارد که از قدیم و ندیم و قبل از مطرح شدن سونوگرافی در بین زنان باردار رایج بوده و هست.

اگر شما هم دلتان می خواهد هر چه زودتر از وضعیت بارداری خود مطلع شوید و می خواهید راه هایی که به شما در تشخیص بارداری کمک می کند را بدانید تا پایان این مطلب همراهمان باشید.

تست بارداری به روش خانگی(با عسل)
تست های خانگی زیادی برای تشخیص حاملگی وجود دارد که از قدیم و ندیم و قبل از مطرح شدن سونوگرافی در بین زنان باردار رایج بوده و هست. در واقع در بیشتر اوقات فقط حدس و گمان است، به طور مثال در یک ماه به علت تغییر آب و هوا و شرایط فیزیکی دوره قاعدگی شما تاخیر دارد و شما احساس می کنید حامله شده اید! درحالیکه فقط به دلیل شرایط فیزیکی دوره قاعدگی شما با کمی تاخیر رخ خواهد داد از این رو تست های خانگی نیاز شما را از بابت رفت و آمد به آزمایشگاه و پرداخت هزینه ها تامین می کند و نیازی نیست با هر شک و تردیدی به آزمایشگاه بروید!
این روزها تعداد کثیری از زنان برای اینکه زودتر از زمان سونوگرافی شانس خود را در تشخیص حاملگی محک بزنند از روش های تست بارداری خانگی استفاده می کنند که تست بارداری با عسل یکی از رایج ترین روش ها در تست بارداری است. ما نیز قصد داریم در این مطلب در رابطه با تعدادی از تست های حاملگی به روش خانگی مطالب مفید و کاربردی را برای شما مخاطبان عزیز و محترم ارائه دهیم.

مزیت های تست حاملگی به روش خانگی
همانطور که در بالا گفته شد، تاخیر در دوره قاعدگی یکی از مواردیست که زنها را دچار تردید می کند و احساس می کنند باردار شده اند! تست حاملگی به روش خانگی مزیت های فراوانی دارد و می توانید در هر زمانی که به شک و شبهه برخوردید، با استفاده از این روش ها شانس خود را محک بزنید. اولین مزیت تست بارداری خانگی عدم پرداخت هزینه است و شما می توانید هر چند بار که خواستید این تست ها را انجام دهید بدون اینکه هزینه ای را پرداخت نمایید.
انجام آزمایش بارداری خصوصا زمانیکه فقط و فقط یک حدس و گمان است برایتان پرهزینه خواهد بود، همچنین تست ها و آزمایش هایی که به منظور حاملگی در خانه انجام می شود مخفی خواهد ماند و این موضوع باعث می شود شما تصمیم گیری درستی داشته باشید. در خیلی از خانواده هایی که مشتاقانه منتظر آمدن یک عضو جدید هستند، اگر جواب بارداری منفی باشد، می تواند ذوق همه را کور کند، درحالیکه با انجام تست بارداری به روش خانگی می توانید تا زمان مثبت نشدن جواب تست، همه چیز را برای خودتان مخفی نگه دارید.

زمان مناسب برای انجام تست بارداری
بی شک انجام تست بارداری بایستی در زمان مناسب انجام شود تا نتیجه درستی را بگیرید، لازم است بدانید: خیلی از زنان جوان و بی تجربه نمی دانند زمان مناسب برای انجام تست های بارداری به روش خانگی چه زمانی است و زمانیکه نتیجه درست را دریافت نمی کنند احساس می کنند تست بارداری به روش خانگی درست عمل نمی کند، درحالیکه باید بدانید: خیلی از زنان باردار با توجه به همین روش های خانگی از بارداری خود مطلع شده اند و امروزه تعداد کثیری از افراد برای اطلاع از بارداری خود از این روش ها استفاده می کنند. به همین دلیل زمانیکه نشانه های بارداری را در خودتان مشاهده کردید می توانید با مشاهده علائم بارداری تست ها را در خانه انجام دهید، منتها بهترین زمان برای انجام تست بارداری پس از اتمام دوره قاعدگی شما می باشد. در این زمان بهتر می توانید به نتیجه دلخواهتان برسید و می توانید به نتیجه اعتماد کنید. از این رو زمانیکه آخرین روز دوره قاعدگی خود را به پایان رساندید می توانید از روش های تست بارداری خانگی استفاده کرده و به نتیجه ی درستی دست یابید.
بی شک مطمئن ترین راه برای تشخیص بارداری آزمایش خون است، منتها در این روش به مدت زمان زیادی نیاز دارید. به طور مثال بایستی چیزی در حدود یازده روز از زمان شکل گرفتن لقاح شما گذشته باشد تا میزان خون شما بتواند بارداری شما را تشخیص دهد.
در کنار این روش، روشهای خانگی بسیاری وجود دارد که هم در دسترس هستند و هم به مدت زمان یازده روز نیاز نخواهند داشت شما می توانید با انجام آنها شانس خود را در تشخیص بارداری محک بزنید. یکی از این روش ها، تست بارداری با عسل است. در ادامه به چندین روش تست بارداری به روش خانگی می پردازیم و شما می توانید با اعتماد کامل از این روش ها به نتیجه ی دلخواه خود برسید.

بهترین زمان برای انجام تست بارداری چه زمانی است؟
به صراحت می توان گفت: شما با مشاهده علائم بارداری بایستی تست بارداری را انجام دهید تا پاسخ درست و منطقی را دریافت کنید. از این رو در ادامه به علائمی اشاره می شود که می توانید با دیدن هرکدام از آنها تست بارداری خود را انجام دهید.
- استفراغ شدید و تهوع
- حساس شدن سینه ها
- تکرر ادرار
- احساس خستگی و کوفتگی
- مشکلات سوء هاضمه
- نفخ کردن شکم
- درد عضلانی
- بدخلقی های بی دلیل
- سرگیجه
- لکه بینی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر