بسیاری از روستاییان به خاطر بی‌اطلاعی از سیستم‌های اداری همچنان یارانه دریافت نمی کنند


بسیاری از روستاییان به خاطر بی‌اطلاعی از سیستم‌های اداری همچنان یارانه دریافت نمی کنند

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برخی اقشار محروم و روستاییان به دلیل عدم آشنایی به مسائل اداری با وجود نیاز همچنان یارانه دریافت نمی‌کند.

به گزارش مشرق به نقل از خانه ملت، بیت‌الله عبداللهی طی نطق میان دستور خود در جلسه علنی بعد از ظهر امروز گفت: متاسفانه تنها سه و نیم درصد اعتبارات عمرانی کل کشور را به استان آذربایجان شرقی اختصاص دادند آذربایجان شرقی با کمال تاسف از این حیث در رتبه بسیار پایینی قرار دارد مشکل کجاست که کارمندان استان نیز نسبت به سایر استانها حقوق و مزایای کمتری دریافت می کنند

وی افزود: گرانی‌ها همه چیز را تحت تاثیر قرار داده است و هر جا قدم می گذاریم مردم نارضایتی خود را از این وضعیتو بیکاری اعلام می کنند و خواستار اقدام عملی از سوی دولت هستند اما برنامه‌های دولت و مجلس در این خصوص موثر نبوده است.

بیشتر بخوانید:

چند نفر شرط بررسی حساب را پذیرفتند؟

مناطق آزاد؛ جایی برای فرار از مالیات/ مجلس جوان!/ مردم چه می‏خواهند؟

وی خطاب به رئیس‌جمهور ادامه داد: بحث همسان سازی حقوق بازنشستگان از ضروریات است که باید با توجه به مشکلات معیشتی موجود به آن توجه شود و امیدوارم این اقدام کمی از مشکلات مردم بکاهد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس اظهار داشت: از وزیر ارتباطات می خواهم سریعاً نسبت به راه اندازی سایت های قول داده شده در اهر و هریس اقدام کنند تا مشکلات آنتن‌دهی در این مناطق مرتفع شود.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به مشکلات معلمان و عدم توجه به نظام رتبه بندی گفت :امیدواریم شاهد توجه دولت و مجلس به این قشر فرهیخته و اثرگذار کشور باشد چرا که همه می‌دانیم فرهنگیان از سرمایه‌های اصلی یکی از ابزارهای موثر برای پیشرفته کشور هستند

وی با انتقاد از عملکرد دولت در اختصاص یارانه معیشتی تصریح کرد: سازمان برنامه بودجه و وزارت رفاه نسبت به این موضوع حساس باشند که حقوق مردم در شرایط گرانی به درستی رعایت شود و مانند موضوع قطع یارانه ها نباشد.

بیت الله عبداللهی ضمن تشکر از وزیر کشور خواستار توجه ویژه به شهرک‌های صنعتی و حل مشکلات آنها در منطقه اهر و هریس شد و گفت: اقتصاد و اشتغال در گرو توجه به شهرک های صنعتی و تولید در این مجموعه هاست.

وی وی ادامه داد :از وزیر ورزش و جوانان سوال می کنم که آیا می دانید در منطقه اهر و هریس و روستاییان یک متر زمین چمن ندارند و بسیاری از روستاهای منطقه فاقد سالن ورزشی هستند،همچنین به وزیر بهداشت متذکر می‌شوم که لازم است سرعت و دقت بیشتری برای تامین تجهیزات دستگاه ام آر آی برای بیمارستان مرکزی ارسباران به کار بگیرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا