مدرس AFC به دنبال آماده‌کردن گلرهای المپیکی (عکس)


محمد حبیبی پس از حضور در اردوی پیشین تیم ملی، حالا در جمع امیدها حضور دارد. دروازه بان سابق تیم ملی این روزها همه فکر و ذکر خود را روی آماده کردن دروازه بان های المپیکی ایران گذاشته است.

به گزارش "ورزش سه"، محمد حبیبی را می توان یکی از بهترین مربیان دروازه بانی در ایران دانست. حبیبی که در یکی دو سال اخیر یکی از پرکارترین مربی ها در ایران برشمرده می شود این روزها به همراه حمید استیلی به دنبال آماده کردن شرایطی برای موفقیت امیدهای ایران در راه رسیدن به المپیک هستند. او که سال ها در تیم ملوان بندرانزلی حضور داشت، پس از حراست از دروازه این تیم در سال های متمادی به آموزش دروازه بان های خطه شمال کشور پرداخت و در نهایت نیز موفق شد دروازه بان های موفقی را به فوتبال ایران معرفی کند.

حبیبی در سال های اخیر به عنوان مربی دروازه بانی کلیه تیم های ملی بانوان، تیم جوانان، تیم امید و تیم ملی بزرگسالان در فوتبال ایران به فعالیت پرداخت و حالا به عنوان یکی از مربیان زبده و البته باتجربه به فعالیت می پردازد.

مدرس AFC به دنبال آماده‌کردن گلرهای المپیکی (عکس)

دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال و تیم ملی فوتسال ایران یکی از معدود مربیان دروازه بانی در آسیا محسوب می شود که موفق شده مدرک مدرسی درجه A کنفدراسیون فوتبال آسیا را به دست بیاورد و به همین دلیل به عنوان مدرک درجه یک به آموزش دروازه بانی در کشورهای دیگر نیز می پردازد.

مدرس AFC به دنبال آماده‌کردن گلرهای المپیکی (عکس)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پیشگیری از دیابت با این میوه