پیگیری مسابقات والیبال لیگ برتر بزرگسالان گیلان در هفته چهارم


پیگیری مسابقات والیبال لیگ برتر بزرگسالان گیلان در هفته چهارم

رشت - ایرنا - رقابت های والیبال لیگ برتر بزرگسالان مردان استان گیلان با انجام چهار دیدار از هفته چهارم پیگیری شد.

در جریان این رقابت ها و در بازی های برگزار شده، تیم های والیبال وحدت رودسر و مدرن سازه کیاشهر به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم والیبال وحدت رودسر در یک دیدار نزدیک با نتیجه سه بر دو حریف خود را شکست داد.

همچنین در دیگر بازی برگزار شده این هفته، تیم های والیبال چای رفاه لاهیجان و شهرداری تالش به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم والیبال چای رفاه لاهیجان در یک بازی برتر با نتیجه سه بر یک موفق به برتری برابر حریف خود شد تا پیروز این دیدار باشد.

در سایر بازی های برگزار شده از هفته چهارم رقابت های والیبال لیگ برتر بزرگسالان گیلان نیز تیم میلاد مسکن خشکبیجار با نتیجه سه بر صفر برابر کانون نیکبخت کوچصفهان به برتری دست یافت و تیم والیبال سفیر ماسال با نتیجه سه بر دو تیم پاسارگاد رضوانشهر را شکست داد.

همچنین تیم های والیبال شاندیز سیاهکل و شهرداری املش نیز در هفته چهارم رقابت های والیبال لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان با قرعه استراحت روبرو شدند.

در رقابت های والیبال لیگ برتر بزرگسالان مردان استان گیلان ۱۰ تیم در دو گروه پنج تیمی با هم رقابت می کنند که در نهایت دو تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه می یابند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی