تیم فوتبال استقلال ملاثانی قهرمان نیم‌فصل لیگ دسته دوم شد


تیم فوتبال استقلال ملاثانی قهرمان نیم‌فصل لیگ دسته دوم شد

اهواز - ایرنا - تیم فوتبال استقلال ملاثانی عنوان قهرمانی نیم‌فصل رقابت‌های لیگ دسته دوم را به خود اختصاص داد.

به گزارش ایرنا، هفته پایانی دور رفت رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور در گروه الف عصر یکشنبه پیگیری شد که تیم استقلال ملاثانی برابر حریفش به برتری رسید.

تیم استقلال ملاثانی در خانه به مصاف میلاد مهر تهران رفت که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود نماینده خوزستان به پایان رسید. آبی های ملاثانی با احتساب این برد ۲۷ امتیازی شده و قهرمان نیم فصل رقابت ها شدند.

در این دیدار علی فاتح و رضا رضایی گل‌های استقلال ملاثانی را به ثمر رساندند.داود سعادتی برای تیم میلاد تهران گلزنی کرد.

تیم استقلال ملاثانی با وجود اینکه نخستین سال حضورش را در لیگ دسته دوم تجربه می کند اما از ابتدای مسابقات صدرنشینی خود را تا پایان نیم فصل حفظ کرد.

داریوش هرمزی مربیگری این تیم را برعهده دارد.

در این هفته از مسابقات، تیم فولادنوین اهواز دیگر نماینده خوزستان خارج از خانه مقابل خیبر خرم‌آباد به میدان رفت و با نتیجه چهار بر ۲ مغلوب شد. محمد غلام‌زاده و مهدی نظری گلهای فولاد نوین را به ثمر رساندند.

هم اکنونتیم فولادنوین اهواز با ۲۱ امتیاز در رده پنجم جدول گروه الف قرار گرفته است و همچنان شانس صعود به مرحله پایانی مسابقات را دارد.

همچنین تیم کارون اروند خرمشهر امروز میزبان مس نوین کرمان بود که به دلیل اعتصاب بازیکنانش تنها با هفت بازیکن به میدان رفت. این در حالی بود که در دقیقه ۲۴ بازی دروازه بان این تیم مصدوم شد و پس از ۶ نفره شدن این تیم، بازی نیمه تمام ماند که براساس قوانین نتیجه این دیدار سه بر صفر به سود مس نوین کرمان اعلام شد.
زنگ خطر سقوط با لیگ پایین تر برای تیم کارون خرمشهر به صدا درآمده و در صورت حمایت نشدن، یکی از سهمیه های نمایندگان خوزستان در لیگ ۲ کاهش می یابد.

مسابقات فصل جاری لیگ دسته ۲ با شرکت ۲۸ تیم در ۲ گروه جریان دارد که در مجموع سه تیم به لیگ دسته اول صعود می‌کنند و از هر گروه سه تیم به لیگ دسته سوم سقوط خواهند کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها