آمادگی صداوسیما برای حمایت از شبکه آفتاب در تولید آثار ماندگار


آمادگی صداوسیما برای حمایت از شبکه آفتاب در تولید آثار ماندگار

علی دارابی در دیدار با آیت‌الله دری نجف‌‌آبادی از آمادگی رسانه ملی برای حمایت از شبکه آفتاب در تولید آثار ماندگار برای معرفی مفاخر و مشاهیر استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی در دیدار با معاون امور استان‌های رسانه‌ملی با اشاره به نقش ارزشمند صدا و سیما در آگاهی بخشی عمومی و بصیرت افزایی جامعه، خاطرنشان کرد: توجه به توسعه فرهنگی، ارتقاء باورهای دینی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در رسانه ملی می‌تواند کشورمان را در شرایط سخت کنونی در مسیر آرامش قرار دهد.

امام جمعه اراک به برخی تفرقه افکنی‌ها و فتنه‌گری‌های معاندین نظام و فریب خوردگان داخلی اشاره کرد و گفت: رهنمودهای به موقع و تاثیرگذار مقام معظم رهبری همواره در صحنه‌های مختلف توطئه‌های دشمنان انقلاب را خنثی کرده است.

معاون امور استان‌های سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار با قدردانی از نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نقش ارزنده آیت‌الله دری نجف‌آبادی در قبل و بعد از انقلاب اسلامی از ایشان شخصیتی برجسته، انقلابی و مجاهد پدید آورده است.

علی دارابی با اشاره به اینکه استان مرکزی به عنوان زادگاه حضرت امام خمینی(ره) جایگاه ویژه‌ای در ایران اسلامی دارد، افزود: توجه به فرهنگ بومی، معارف دینی، معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان ها و حمایت از بخش‌های صنعت و کشاورزی رویکرد مهم شبکه‌های استانی صداوسیما است.

وی از آمادگی رسانه‌ملی برای حمایت از شبکه آفتاب در تولید آثار ماندگار برای معرفی مفاخر و مشاهیر استان مرکزی خبر داد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس