پخش برنامه اینترنتی عادل فردوسی‌پور رایگان شد


پخش برنامه اینترنتی عادل فردوسی‌پور رایگان شد نوشته پخش برنامه اینترنتی عادل فردوسی‌پور رایگان شد اولین بار در موسیقی ایرانیان. پدیدار شد.

پخش برنامه اینترنتی عادل فردوسی‌پور رایگان شدپخش برنامه اینترنتی عادل فردوسی‌پور رایگان شدپخش ویژه برنامه «کلاسیکو» به تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور که قرار است امشب (یکشنبه ۲۴ آذر) در پلتفرم‌های ویدیویی منتشر شود، رایگان شد.

برنامه «کلاسیکو» با حضور علی دایی، ووریا غفوری، امیرمهدی ژوله و اجرای پژمان جمشیدی، برنامه‌ای با محوریت مسابقه حساس ال‌کلاسیکو است که به‌تهیه کنندگی عادل فردوسی‌پور آماده شده است.

این برنامه که برای پخش در سرویس‌های پخش فیلم آماده شده است، ساعت ۲۲ امشب (یکشنبه ۲۴ آذر) به صورت رایگان در دسترس عموم قرار می‌گیرد. به این ترتیب همه علاقه‌مندان به برنامه‌های فوتبالی، بدون تهیه اشتراک و بدون پرداخت هزینه‌ای می‌توانند به صورت رایگان، ویژه برنامه کلاسیکو را تماشا کنند.

همچنین علاوه بر مهمان‌های حضوری، «کلاسیکو» با تماس اینترنتی میزبان ژابی آلونسو، بازیکن تیم ملی اسپانیا است و حال و هوای دو شهر بارسلون و مادرید را در آستانه جنجالی‌ترین ال‌کلاسیکو سال بررسی می‌کند.

«کلاسیکو» ساعت ۲۲ یکشنبه ۲۴ آذر از طریق سه سایت‌ و اپلیکیشن‌ به صورت رایگان در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویر تازه از رزمایش نیروی هوایی جمهوری آذربایجان در منطقه نخجوان