هدایای اینترنتی طرح دوشنبه سوری همراه اول آذر 98 اعلام شد


هدایای اینترنتی طرح دوشنبه سوری همراه اول آذر 98 اعلام شد

طرح دوشنبه سوری همراه اول به ایستگاه 25 آذر 98 رسید. اپراتور اول کشور با هدف افزایش رضایتمندی مشترکان خود در آخرین دوشنبه هر ماه هدایای مختلفی مثل 100 گیگابایت اینترنت را ارائه می‌دهد. اپراتور اول کشور در راستای افزایش رضایتمندی مشترکان خود در آخرین دوشنبه هر ماه هدایای مختلفی را در نظر می‌گیرد و این... نوشته هدایای اینترنتی طرح دوشنبه سوری...

طرح دوشنبه سوری همراه اول به ایستگاه 25 آذر 98 رسید. اپراتور اول کشور با هدف افزایش رضایتمندی مشترکان خود در آخرین دوشنبه هر ماه هدایای مختلفی مثل 100 گیگابایت اینترنت را ارائه می‌دهد.

اپراتور اول کشور در راستای افزایش رضایتمندی مشترکان خود در آخرین دوشنبه هر ماه هدایای مختلفی را در نظر می‌گیرد و این هدایا را تحت عنوان طرح دوشنبه سوری به مشترکان خود ارائه می‌دهد. این طرح به صورت ماهانه اجرا می‌شود و حالا به ایستگاه آذر 98 رسیده است.

فعال‌سازی طرح دوشنبه سوری همراه اول

مشترکان اپراتور همراه اول برای فعال‌سازی این طرح و بهره‌مندی از بسته های اینترنت رایگان یک روزه می‌توانند در دوشنبه پایان هر ماه کد دستوری ستاره 100 ستاره 64 مربع (#64*100*) را شماره‌گیری کنند. این طرح در آذر 98 در روز دوشنبه 25 آذر برگزار خواهد شد که شامل هدایایی چون بسته‌های دیتا 500 مگابایت تا 100 گیگابایت یک روزه است. این هدیه به صورت تصادفی به مشترکان دائمی، اعتباری و انارستان این اپراتور تلفن همراه کشور تعلق خواهد گرفت که می‌بایست آن را یک روزه (از ساعت 5 صبح تا 17 عصر) استفاده کنند. گفتنی است تمامی مشترکان تا ساعت 23:59 دوشنبه 25 آذر مهلت خواهند داشت تا با شماره‌گیری کد دستوری #64*100* در این طرح شرکت و بسته اینترنتی خود را فعال کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند