آلاینده‌های جوی در آسمان سمنان ماندگار است


آلاینده‌های جوی در آسمان سمنان ماندگار است

سمنان- ایرنا- مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت: آلاینده‌های جوی و غلظت غبار به ویژه در نواحی صنعتی تا 24 ساعت آینده در این استان ماندگار است.

ایرج مصطفوی عصر یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: براساس الگوهای پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌ای، با ورود سامانه بارشی فعال به استان از بعد از ظهر دوشنبه بیست و پنجم تا چهارشنبه بیست و هفتم آذر، بارش باران و در ارتفاعات و نواحی شمالی، بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: دمای هوای سمنان تا دوشنبه رو به افزایش است و با عبور سامانه بارشی دمای هوای این استان از چهارشنبه کاهش می‌یابد.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، کمینه دمای هوای شهر سمنان ۲ و بیشینه دمای آن ۱۰ درجه سانتیگراد بود.

مصطفوی اضافه کرد: فولادمحله با کمینه پنج درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین و حسینان با حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین نقاط استان سمنان گزارش شد.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان با اشاره به گزارش وضعیت هوای این استان در ۲۴ ساعت گذشته، اظهار داشت: بیشترین سرعت وزش باد در استان مربوط به رضوان با ۲۹ کیلومتر بر ساعت بود.

سامانه هواگوی ۱۳۴ آماده ارائه اطلاعات هواشناسی و پیش بینی‌های جوی سمنان در تمام اوقات شبانه روز است، اداره کل هواشناسی استان دارای ۹ ایستگاه سینوپتیک، ۱۵ ایستگاه اقلیم شناسی و ۵۰ ایستگاه باران‌سنجی در نقاط مختلف است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) کاخ سعدآباد در تعطیلات نوروز 1403