اطلاعات 6 هزار و 100 شهید استان مرکزی جمع‌ آوری شده است


اطلاعات 6 هزار و 100 شهید استان مرکزی جمع‌ آوری شده است

اراک - ایرنا - فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: اطلاعات 6 هزار و 100 شهید انقلاب اسلامی استان مرکزی به طور کامل جمع آوری شده که کار ساماندهی باقی اطلاعات شهدا نیز درحال انجام است.

سردا«محسن کریمی» روز یکشنبه در سیزدهمین نشست گام دوم کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی افزود: تهیه فرهنگ‌نامه جامع شهدای استان یک کار جهادی و بزرگی بود که به برکت کنگره انجام شده است.

وی اظهار داشت: تهیه فرهنگ‌نامه جامع شهدای استان زمینه را برای انجام بسیاری از کارهای تحقیقاتی فراهم کرده که امروز مجموعه‌های مختلف باید از این دستاورد به خوبی استفاده کنند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: نیاز است هماهنگی با بنیاد شهید انقلاب اسلامی در خصوص نحوه بهره‌برداری و استفاده از فرهنگ‌نامه جامع شهدا انجام شود تا آیندگان بتوانند از این مجموعه ارزشمند بهتر استفاده کنند.

سردار کریمی افزود: رسانه ها ۱۷ شهید در استان مرکزی دارند که کنگره شهدا با در نظر گرفتن دو برنامه ویژه شهدای رسانه در این خصوص کار خوبی انجام داد اما پرداختن به شهدا باید مستمر باشد و در گام دوم کنگره نیز رسانه‌ها باید در راستای گرامیداشت شهدای رسانه توجه لازم را داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: برخی از کار گروه‌ها و کمیته‌های کنگره بیش از پنج سال است که ارتباطات موثر خود را با جامعه هدف انجام می‌دهند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: رسانه‌های استان مرکزی به خصوص خبرگزاری‌ها همیاری و همکاری موثری در طول برگزاری کنگره انجام دادند که نیاز است این همیاری و همکاری در گام دوم نیز ادامه داشته باشد.

سردار کریمی افزود: در طول این یک سال و نیم در طول کنگره خبرسازی خوبی برای کنگره انجام شد که قابل تقدیر است اما امروز نیاز است آن خبرسازی‌ها به گفتمان و جریان‌سازی تبدیل شود.

وی اظهار داشت: رسانه‌ها همانگونه که در گام اول کنگره اقدامات بسیار خوبی برای خبرسازی انجام دادند که امروز در گام دوم می‌طلبد با برنامه‌ریزی مناسبی گفتمان سازی را انجام دهند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: بسیاری از برنامه‌هایی که در راستای کنگره برگزار شده‌اند به دلیل تراکم برنامه‌ها دیده نشده و نیاز است با برنامه‌ریزی مناسبی آن دسته از برنامه‌ها را نیز تبیین کرد.

وی توضیح داد: اردوی گردشگری دانشجویان یک کلاس عملی برای آشنایی دانشجویان با سیره امام و شهدا است که باید دانشگاه‌ها قدر این فرصت ایجاد شده را بدانند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: زیرساخت‌ها در این اردو باید به گونه‌ای فراهم شود تا دانشجویان به طور مستمر از این ظرفیت استفاده کنند و در واقع این کار باید ماندگار باشد.

سردار کریمی افزود: استفاده از راویان برجسته که امروز در دانشگاه‌های استان تدریس می کنند در اردوی گردشگری دانشجویان یک ضرورت است و باید به آن توجه شود.

استان مرکزی در دفاع مقدس ۶ هزار و ۲۰۰ شهید تقدیم کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت