تداوم پیروزی‌های تیم والیبال جوان شهرداری ارومیه


تداوم پیروزی‌های تیم والیبال جوان شهرداری ارومیه

ارومیه- ایرنا- تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه در هفته پنجم رقابت‌های لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور با پیروزی سه بر یک مقابل تیم «خوش سیمای آمل» پنجمین برد متوالی خود را کسب کرد و همچنان در صدر جدول این رقابت‌ها باقی ماند.

این دیدار از ساعت ۱۵ امروز، یکشنبه با حضور بیش از ۵۰۰ تماشاگر در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه آغاز شد که بلیط تماشای آن برای هواداران رایگان بود.

تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه در ست‌های اول، سوم و چهارم با امتیازات ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۲۳ پیروز شد و تنها ست دوم را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به حریف آملی خود واگذار کرد.

این تیم روز جمعه گذشته در هفته چهارم این رقابت‌ها در دیداری خانگی مقابل تیم گل‌نقش آران‌وبیدگل با نتیجه سه بر صفر به برتری رسید و چهارمین پیروزی خود را تجربه کرد.

تیم شهرداری جوان ارومیه هم‌اکنون با کسب ۱۵ امتیاز کامل از پنج بازی در رده نخست جدول گروه ۲ قرار دارد؛ این تیم امسال با ترکیبی بومی و جوان و با هدایت ساسان خداپرست، کاپیتان اسبق تیم ملی در لیگ دسته یک کشور حضور یافته‌است.

این مسابقات با حضور ۲۱ تیم در ۲ گروه ۱۰ و ۱۱ تیمی از ۱۱ آذرماه جاری در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود و تیم شهرداری جوان ارومیه در گروه ۲ این مسابقه‌ها با تیم‌های هوشیار اسپرت تبریز، خوش‌سیمای آمل، اودیمای نور، گل‌نقش آران و بیدگل، کیمیاگر تهران، هورسان رامسر، نیروی‌زمینی تهران، دشتستان بوشهر و شهرداری کرج همگروه است.

در گروه یک این رقابت‌ها نیز مقاومت تهران، شهرداری قزوین، عقاب تهران، صنعت‌فرش اصفهان، سفیرجوان رامسر، پاس گرگان، شهروند نکا، مجتمع صنعتی اسفراین، خاتم جوان اردکان، افق قم و وارنا شهر باران حضور دارد.

تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه از سال ۱۳۹۲ تاکنون به جز سال گذشته در لیگ دسته یک حضور داشته‌است و نادر شهنازی، جاوید محسنی‌نیا، رسول بنایی‌کیا و ساسان خداپرست سرمربیان این تیم بوده‌اند.

تیم والیبال مقاومت مهاباد دیگر نماینده آذربایجان‌غربی نیز طی چندین سال گذشته در لیگ دسته کشور حضور داشت اما امسال به دلیل نداشتن اسپانسر در این رقابت‌ها حضور نیافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا