استقبال کم نظیر مردم منوجان از نمایش « حجله در آتش»


استقبال کم نظیر مردم منوجان از نمایش « حجله در آتش»

غلام حسین محمودی، گفت: اجرای نمایش « حجله در آتش» برگزیده دهمین جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان با استقبال کم نظیر مردم منوجان روبرو شد.

«غلام حسین محمودی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره به نقش هنر در جامعه گفت: مقام معظم رهبری که فرمودند؛ اگر در جامعه درخشش هنری وجود داشته باشد فضای جامعه درخشان می شود، گفت:

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان منوجان، بیان داشت: اجرای عمومی نمایش «حجله در آتش» برگزیده دهمین جشنواره تئاتر فجر استانی جنوب کرمان و راه یافته به جشنواره فجر کشوری در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منوجان، به نمایش در آمد.

وی، افزود: این نمایش که از (۱۸ لغایت ۲۳ آذر) سال جاری اجرا شد با استقبال کم نظیر مردم فهیم و هنر دوست شهرستان منوجان همراه شد.

محمودی، ضمن تشکر از حضور گرم مردم هنردوست شهرستان منوجان، اضافه کرد: این استقبال و حضور نشان از اهمیت و جایگاه هنر و هنرمندان در نزد مردم منوجان دارد که همواره در برنامه‌های فرهنگی و هنری ما را همراهی می کنند.

محمودی، در پایان عنوان داشت: از یکایک هنرمندان، عوامل اجرایی این نمایش، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و به ویژه از حمایت های همه جانبه شورای شهر و شهرداری شهر منوجان آقایان محمدعلی کیخا و امیر بیت اللهی حامیان مالی این نمایش نامه تشکر می کنم و امیدوارم که بتوانیم گامی درجهت پیشرفت هنرمندان، نشاط و شادابی مردم هنر دوست شهرستان منوجان برداریم۰

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معشوق