قرارداد کوتینیو را دائمی کنید


قرارداد کوتینیو را دائمی کنید

پس از نمایش خیره کننده فیلیپه کوتینیو در بازی شب گذشته برابر وردربرمن، برخی از ستارگان این تیم خواستار دائمی کردن قرارداد هم تیمی برزیلی شان شدند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از نمایش درخشان فیلیپه کوتینیو در بازی شب گذشته برابر وردربرمن، ستارگان این تیم از مدیران باشگاه درخواست کردند تا قرارداد هم تیمی برزیلی شان را دائمی کنند.

قرارداد کوتینیو را دائمی کنید

پس از آن که ستاره سابق لیورپول نتوانست عملکرد خوبش را در نیوکمپ تکرار کند و در مدت ۱۸ ماه حضورش در این تیم دوران نا امید کننده‌ای را پشت سر گذاشت، با قراردادی قرضی به بایرن مونیخ پیوست. او در بازی شب گذشته تیمش برابر وردربرمن هت ریک کرد و ۲ پاس گل داد تا نقش کلیدی در پیروزی ۱-۶ تیمش داشته باشد.

بیشتر بخوانید: بایرنی‌ها خواستار خرید کوتینیو شدند

پس از این دیدار بازیکنان بایرن مونیخ از مدیران باشگاه درخواست کردند تا قرارداد قرضی کوتینیو را دائمی کنند و او را در تیم نگه دارند. داوید آلابا در زیر پُست بازی بایرن برابر وردربرمن که در صفحه این باشگاه منتشر شده بود نوشت: اگر بازی با وردربرمن را دیده باشید، ما باید قرارداد کوتینیو را دائمی کنیم. درسته؟

رابرت لواندوفسکی که در این فصل بیش از ۳۰ گل برای باوارایی‌ها به ثمر رسانده، عملکرد کوتینیو در این دیدار را عالی ارزیابی کرد و افزود: ما به بازیکنانی مانند کوتینیو نیاز داریم. از این که او توانست نشان دهد توانایی انجام چه کار‌های بزرگی را دارد، واقعا خوشحالم.

قرارداد کوتینیو را دائمی کنید

بیشتر بخوانید: مخالفت بایرن مونیخ با سوپر لیگ اروپا

بایرن مونیخ در صورت تمایل می‌تواند در پایان فصل مبلغ ۱۲۰ میلیون یورو به بارسلونا بپردازد تا مهاجم برزیلی را به صورت دائمی به خدمت بگیرد، اما مسئولان باشگاه به جذب کی هاورتز هافبک جوان بایر لورکوزن علاقه‌مند هستند. هاورتز در پست کوتینیو بازی می‌کند و جذب او تقریبا به اندازه دائمی کردن قرارداد کوتینیو هزینه در بر دارد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس