ثمره برگزاری کنگره ملی شهدا، یاری رساندن به محرومان است


ثمره برگزاری کنگره ملی شهدا، یاری رساندن به محرومان است

بندرعباس-ایرنا-فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: ثمره برگزاری کنگره ملی شهدا، یاری رساندن به محرومان و محرومیت‌زدایی در جامعه است.

سردار اباذر سالاری روز یکشنبه در نشست خبری افزود: اجرای این کنگره فقط یک برنامه فرهنگی نیست بلکه کار ارزشمندی به شمار می‌رود که با همت و همکاری همه مسوولان امکان پذیر شده است.

وی بیان کرد: کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید هرمزگان از اول تا پنجم دی‌ماه، با برگزاری اجلاسیه زنان شهیده، شهدای دانش‌آموز و فرهنگیان و شهدای طلاب و روحانی و اجلاسیه نهایی در پنجمین روز در مسجد جامع شهر بندرعباس برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اظهار کرد: برنامه‌های جانبی و شاخص این کنگره شامل، ۱۵۰۰ طرح محرومیت‌زدایی با اعتبار افزون بر۵۰۰میلیارد ریال برای طرح‌های عمرانی، مراسم ازدواج ۱۵۰۰ زوج و تامین ۱۵۰۰ قلم اسباب و وسایل منزل، کاشت۱۵هزاراصله نهال، برگزاری یادواره‌های شهدا در محلات و شهرستان‌ها، جشن تکلیف برای ۱۵۰۰نفر از دانش‌آموزان است.

سردار سالاری خاطرنشان کرد: همچنین تدوین و تالیف ۴۰ اثر از زندگی شهدا، ساخت و پخش تیزر و مستند از صداوسیما، انتشار اخبار در رسانه‌ها، افتتاح نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، نمایشگاه فرهنگی بصیرتی ازآدم تا خاتم، نمایش رزمی جبهه مقاومت مدافعان حرم و برگزاری تئاتر خیابانی از جمله مهمترین برنامه‌های این کنگره است.

فریاد رسای شهدای انقلاب، مردم را به سوی نور الهی رهنمون کرده است

مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان نیز در این نشست با اشاره به رشادت‌های بیش از ۳۰ طلبه شهید در دوران دفاع مقدس گفت: فریاد رسای شهدای انقلاب، مردم را به سوی نور الهی رهنمون کرده است.

حجت‌الاسلام موسی پولادی در ادامه سخنانش خطاب به خبرنگاران و روابط عمومی‌های استان اضافه کرد: امروزه نبض افکار عمومی در گرو قلم و انعکاس خبرهایی که در جامعه به دست اصحاب رسانه اتفاق می‌افتد شکل می‌گیرد زیرا با نظرات خود می‌توانید جامعه را به سوی کارهای خیر هدایت کنید.

وی ادامه داد: رسانه‌های غربی و دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی همواره با توطئه‌های شیطانی خود برای نابودی انسان‌ها تلاش می‌گذارند و وظیفه رسانه‌های داخلی را در امر محافظت از جهت‌دهی افکار عمومی در جامعه دوچندان کرده است.

مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تصریح کرد: با توجه به اینکه جوانان و نوجوانان انقلاب و جنگ را به خوبی درک نکرده‌اند، باید با پاسخگویی به سوالاتشان و راهنمایی صحیح، آنان را از زیر بمباران تبلیغاتی جنگ روانی غرب و استکبار جهانی و سراب دور کنیم.

انتشار گسترده خبرهای کنگره ملی شهدا در رسانه‌های هرمزگان

مدیرکل صدا و سیمای مرکزخلیج‌فارس(هرمزگان) و رییس کمیته اطلاع‌رسانی این کنگره با اشاره به انتشار گسترده خبرها در خصوص کنگره ۱۵۰۰شهید استان یادآور شد: در این زمینه تاکنون، ۱۵۰خبر در خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری، ۱۰۰خبر در خبرگزاری بسیج و همچنین تهیه گزارش و چاپ بنر تبلیغاتی در رسانه‌های مکتوب و روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های مختلف دولتی منتشر شده است.

مهران جلایی افزود: صداوسیمای مرکزخلیج‌فارس(هرمزگان) نیز تاکنون افزون‌بر ۳هزاردقیقه برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی شامل، ۷۳۰دقیقه برنامه تلویزیونی، ۱۵عنوان برنامه ویژه شهدا با عناوین یاران ولایت، سرپناه، شوبندر، درشهر، نیمه پخش تیزر و لوگو روزشمار، میزگرد، گفتگوی ویژه خبری با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه و فرمانده سپاه امام سجاد(ع) تهیه و پخش کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس