نشست مخالفان بحرینی در لندن


به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما (http://www.iribnews.ir/) ؛بحرینی‌های مقیم انگلیس در مراسمی در لندن، یاد شهدای انتفاضه...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ؛بحرینی‌های مقیم انگلیس در مراسمی در لندن، یاد شهدای انتفاضه بحرین را گرامی داشتند.
شبکه تلویزیونی اللؤلؤه در صفحه خود در پایگاه توییتر اعلام کرد در بیست و پنجمین سالگرد شهدای انتفاضه بحرین، بحرینی‌های مقیم انگلیس در لندن در یک گردهمایی این مناسبت را گرامی داشتند. شرکت کنندگان در این نشست همچنین یاد فداکاری‌های شهدای پاک را برای محافظت از وطن و عزت مردم آن گرامی داشتند.
یکی از سخنرانان در این گردهمایی گفت: این بیست و پنجمین سالگرد نخستین شهید انتفاضه بحرین است، شهیدی که هفدهم دسامبر سال ۱۹۹۴ در درگیری با نیرو‌های امنیتی و بر اثر اصابت گلوله جنگی به او جان سپرد.
شماری از سخنرانان در نشست بحرینی‌های مقیم انگلیس در ساختمان موسوم به دار الحکمه، یاد شهیدان را با برافراشتن پرچم حق گرامی داشتند.
یکی دیگر از سخنرانان گفت: برگزاری چنین مراسمی بیش از اینکه زنده نگهداشتن یاد شهدا باشد، زنده نگه داشتن خود ما است، زیرا شهدا نیاز ندارند که ما یاد آنان را زنده نگه داریم بلکه این خود ما هستیم که نیاز داریم که به خود یادآوری کنیم که شهدا چه فداکاری‌هایی کردند و با آنان دوباره تجدید پیمان کنیم. شرکت کنندگان در گردهمایی لندن به شبکه تلویزیونی لؤلؤه گفتند شهدای پاک بحرین هرگز فراموش نخواهند شد و آنان به طور قطع در فرا رسیدن پیروزی در آینده نزدیک سهیم خواهند بود.
یکی از شرکت کنندگان گفت: این خون‌های پاک فراموش نخواهند شد و ما را به زودی به پیروزی و عزت خواهند رساند.
برخی از حاضران نیز به خواندن قصاید در مدح شهدای انتفاضه بحرین پرداختند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی