افزایش 40 درصدی تامین برق خطوط متروی پایتخت با افتتاح 4 پست برق جدید


افزایش 40 درصدی تامین برق خطوط متروی پایتخت با افتتاح 4 پست برق جدید

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت مترو از افتتاح 4 پست برق 63.20 کیلو وات برق تا پایان سال جاری در خطوط 3،4 و 7 متروی تهران خبر داد و گفت: در پی این افتتاح شاهد افزایش 40 درصدی ظرفیت تامین برق در خطوط متروی تهران خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، علی امام از افزودن 4 پست جدید 63.20 کیلو وات برق تا پایان سال جاری به ظرفیت پست های برق موجود در خطوط مترو تهران خبر داد.
مدیرعامل شرکت مترو با بیان این که افتتاح این 4 پست برق منجر به افزایش 40 درصدی تامین برق در خطوط متروی پایتخت خواهد شد، ادامه داد: این پست ها شامل پست نوبنیاد و قلعه مرغی در خط 3، پست اکباتان در خط 4 و پست شرقی خط 7 در خیابان محلاتی است.
بر اساس گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه ( مترو)، امام تاکید کرد: افتتاح پست های جدید برق ضمن بهره برداری بهتر از خطوط به عنوان یکی از عوامل موثر در کاهش سرفاصله حرکتی قطارها نیز موثر است.
مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) در پایان خاطرنشان کرد: همچنین برنامه ریزی های لازم به منظور بهره برداری از 2 پست برق دیگر در سال آتی صورت گرفته است.

دانلود با کیفیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...