گاز مایع برای سیستان و بلوچستان به میزان تقاضا بدون محدودیت تامین می‌شود


گاز مایع برای سیستان و بلوچستان به میزان تقاضا بدون محدودیت تامین می‌شود

زاهدان- ایرنا- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: تامین گاز مایع برای استان سیستان و بلوچستان بدون سقف است و شرکتهای توزیع کننده به هر میزان که توان انتقال داشته باشند تامین می‌شود و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

غلام‌محمد احمدی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سهمیه پرسی ایران گاز زاهدان در آبان ۶ هزارو ۴۲۱ تن، زابل و زهک سه هزارو ۲۳۲ تن، خاش ۶۹۷ تن و سراوان هزارو ۶۹۴ تن بوده است.

وی افزود: این در حالیست که سهمیه پرسی ایران گاز آبان ماه سال گذشته در زاهدان سه هزارو ۹۰۶ تن بوده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: سهمیه الیاس گاز نیز در ماه آبان ۲ هزارو ۱۹۵ تن و اتان گاز هزار تن بوده است.

وی بیان کرد: هم اینک شرکت‌ها می‌توانند به هر میزان گازمایع که بخواهند و مورد نیاز است وارد استان کنند و در این زمینه هیچ محدودیتی وجود ندارد، در واقع سقف محدود و مشخصی برای این استان در نظر گرفته نشده است.

فرماندار زاهدان پیش از این به خبرنگار ایرنا گفته بود: هیچ مشکلی در تامین گاز مایع وجود ندارد اما مشکل اصلی در نحوه توزیع است که تلاش ها و پیگیریها برای حل این مشکل ادامه دارد.

ابوذرمهدی نخعی افزود: افزایش مصرف گاز مایع ناشی از گازسوز کردن خودروها با گازمایع و فروش سهمیه نفت توسط برخی شهروندان و جایگزین کردن گازمایع برای پخت و پز و گرمایی سبب بروز مشکلاتی در توزیع شده است.

به گزارش ایرنا شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان، یکی از مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که با ۶۲ جایگاه عرضه سوخت، وظیفه تامین سوخت نواحی مرکزی زاهدان، زابل، خاش، سراوان و سیب‌سوران در سیستان و بلوچستان را بر عهده دارد.

شهرستانهای جنوبی این استان زیر پوشش شرکت پخش فرآورده های نفتی چابهار قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس