هشدار عبدالله به کمیسون انتخابات و اشرف غنی


داکتر عبدالله به کمیسیون انتخابات و اشرف غنی هشدار داد که کمیسیون انتخابات تقلب انتخابات 2014 را نمی تواند تکرار کند و اشرف غنی نمی تواند پنچ سال دیگر حاکمیت تقلبی خویش را ادامه دهد وی در عین حال از مردم خواست مانع شمارش آرا در مناطق تحت...

داکتر عبدالله به کمیسیون انتخابات و اشرف غنی هشدار داد که کمیسیون انتخابات تقلب انتخابات 2014 را نمی تواند تکرار کند و اشرف غنی نمی تواند پنچ سال دیگر حاکمیت تقلبی خویش را ادامه دهد وی در عین حال از مردم خواست مانع شمارش آرا در مناطق تحت نفوذش نشوند.

سخنرانی و تهدید عبدالله به انحصارگران قدرت و متقلبان انتخاباتی مانند انتخابات های گذشته که کاندید ریاست جمهوری بوده برای مردم و هوادارانش شیرین بود اما نحوه هشدار آن با رشوت بگیران کمیسیون انتخابات و متقلبان مانند گذشته ضعیف است. وی از جایگاه قدرت مردمی که از نظر قانونی و برحق که برنده ریاست جمهوری است باید صحبت کند و همه دست اندرکاران و مجریان متقلب را تهدید به اشد مجازات (مرگ، زندانی، حبس) کند.

زمان را که مردم احساساتی هستند از دست ندهد از محقق، دوستم، خلیلی، صلاح الدین، اسماعیل خان و هواداران خود در بدنه دولت و بیرون از دولت بخواهد آماده برای تغییر دولت متقلبی اشرف غنی باشند و در پایان در روز معین بدون درنظرداشت و دیکته خارجی ها خود را رییس جمهور منتخب و برنده انتخابات اعلام کند آنگاه خواهد دید قدرت و اراده مردم چگونه می تواند سد متقلبان را می شکند و قدرت پوشالی آنها را که تکیه گاهشان نیروهای خارجی است غرق در آتش خشم مرد می کند.

من شخصا هوادار عبدالله نیستم بلکه خواستار تغییر این نظام فاشیستی و اجیر استعماری هستم که توسط همین عبدالله در بُن پیشنهاد و با حاکمیت حامد کرزی شروع و با اشرف غنی شدت گرفت و امیدوارم توسط همین عبدالله هم بنیادهای این نظام قبیله گرا فرو ریزد تا شاهد یک نظام مبتنی بر عدالت و آزادی و عاری از قومگرایی و افراطگرایی مذهبی باشیم.

گل امیری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ از حالا دیگه من مردم تورو از پیشم بردن علیراد