انهدام یک باند قاچاق دارو در اسلامشهر / دستگیری 3 سوداگر مرگ


 انهدام یک باند قاچاق دارو در اسلامشهر / دستگیری 3 سوداگر مرگ

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت: باند قاچاق اقلام دارویی به خارج از کشور در شهرستان اسلامشهر کشف و منهدم شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ مهدی کرمی فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر اظهار داشت: در پی کسب اطلاعات مبنی بر فعالیت یک شبکه قاچاق دارو در حوالی شهرستان اسلامشهر، مأموران نیروی انتظامی با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شدند، در مرحله اولیه یک دستگاه خودرو خاور که به‌طور ماهرانه‌ای مقادیر زیادی از داروهای قاچاق را زیر بار جاسازی کرده بود، شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: با شناسایی خاور حامل بار قاچاق و دستگیری راننده ه خاور و انجام تحقیقات اولیه پلیسی، سرنخ‌هایی از یک باند قاچاق دارو به دست آمد، که در ادامه تحقیقات یک انبار در خارج از شهرستان کشف و صاحب کالا و صاحب انبار دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر، بیان کرد: در این عملیات بیش از ۸۰ هزار قلم انواع داروهای موردنیاز مردم اعم از داروهای بیمارستانی، واکسن آنفولانزا، انواع مکمل‌های دارویی و ورزشی غیرمجاز و... که به‌قصد قاچاق و خروج از کشور، از شبکه داروی وزارت بهداشت خارج‌شده بود، کشف و ضبط شد.

کرمی با تأکید بر ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر عوامل پشت پرده این قاچاق، خاطرنشان کرد: این محموله دارویی که به ارزش بالغ‌بر ۲۵ میلیارد ریال از سوی کارشناسان غذا و دارو قیمت‌گذاری شده، به مأموران وزارت بهداشت و درمان تحویل شد و سه نفر متهم دستگیر به همراه سه دستگاه خودرو کشف‌شده با تشکیل پرونده، تحویل مقامات قضایی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر در فراق برادر ؛ اشعار غمگین و سوزناک برای برادر فوت شده