امیدواریم اصلاحات طرح ترافیک با همکاری معاون جدید شهردار انجام شود


امیدواریم اصلاحات طرح ترافیک با همکاری معاون جدید شهردار انجام شود

عصر خودرو- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از احتمال برگزاری جلسه با معاون جدید حمل و نقل شهرداری تهران و ایجاد تغییرات در طرح جدید ترافیک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم ، سردار محمدرضا مهماندار در گفت‌وگو با برنامه رادیویی پارک‌شهر درباره استعفای معاون حمل و نقل شهرداری تهران و اختلافات پلیس با شهرداری تهران درباره طرح کاهش آلودگی هوا، اظهار کرد: شهرداری تهران و پلیس راهور سازمانهایی هستند که ارتباط تنگاتنگی با هم دارند اما طبیعی است که در بین راه اختلاف‌نظرهایی وجود داشته باشد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: این اختلاف‌نظرها باید حل شود، امیدواریم نظرات و اصلاحات مدنظر ما با همکاری معاون جدید حمل و نقل شهرداری تهران پیشبرده شود و در خدمت شهروندان باشیم.

وی تصریح کرد: نمی‌توانیم بگوییم طرحی وجود دارد که دارای اشکال نیست، به هر حال برخی اشکالات در اجرا مشاهده می‌شود و قابل لمس است که باید آنها را اصلاح کرد.

این مقام پلیس راهور خاطرنشان کرد: در صورت لزوم جلساتی برگزار شده و تغییرات در طرح جدید ترافیک ایجاد خواهد شد.

به گزارش تسنیم؛ روز گذشته، محسن پورسیدآقایی؛ معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از سمت خود استعفا داد و شهردار تهران در حکمی یوسف حجت را به سمت سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران منصوب کرد.

دانلود با کیفیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...