جشنواره یلدای مهارت در گیلان برپا شد


جشنواره یلدای مهارت در گیلان برپا شد

رشت - ایرنا - جشنواره یلدای مهارت به مناسبت فرارسیدن یلدا امروز (یکشنبه) در مرکز شماره دو فنی و حرفه ای شهید باهنر در رشت گشایش یافت.

دبیر جشنواره یلدای مهارت روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا، بیان داشت: این جشنواره با هدف معرفی آموزش های مهارتی منجر به اشتغال صنایع غذایی و دستی، ارائه محصولات تولیدی مهارت آموختگان فنی و حرفه ای و برگزاری کارگاه های آموزشی مهارتی کوتاه مدت گشایش یافته است.

سیده مرضیه بطائی اظهار داشت : در این جشنواره محصولات تولیدی مهارت آموختگان فنی و حرفه ای در قالب صنایع دستی و غذایی در ۱۶ غرفه در معرض نمایش گذاشته شده است.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقه دکور کیک شب یلدا و مسابقه نقاشی برای کودکان با محوریت شب یلدا از دیگر برنامه های این جشنواره است.

وی بیان داشت: جشنواره یلدای مهارت تا بیست و ششم ماه جاری از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ عصر در رشت، بلوار شهید انصاری سالن مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید باهنر آماده حضور علاقمندان برای بازدید است.

در مراسم افتتاح جشنواره یلدای مهارت، کیمیا تنهایی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان، محمدحسینی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان و جمعی از مهارت آموختگان فنی و حرفه ای گیلان حضور داشتند.

استان گیلان دارای ۲۲ مرکز دولتی فنی و حرفه ای است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا