واحدهای صنفی ناایمن کرمان اخطار می‌گیرند


واحدهای صنفی ناایمن کرمان اخطار می‌گیرند

کرمان - ایرنا - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از صدور برگ اخطار و برخورد جدی با واحدهای صنفی پس از بازدید ایمنی از این واحدها خبر داد.

رضا میرزایی روز دوشنبه با بیان اینکه بازدید ایمنی از همه واحدهای صنفی سطح شهر به‌خصوص مجموعه بازار به‌صورت جدی در دستور کار سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان قرار دارد، افزود: کارشناسان این سازمان از تک تک واحدهای صنفی بازدید ایمنی خواهند کرد و نکات رعایت نشده را به صورت اخطار کتبی در اختیار آنها قرار خواهند داد.

وی ادامه داد: مالکان این واحدهای صنفی در زمان بندی تعیین شده فرصت دارند نسبت به رفع آن اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: موارد اعلام شده ثبت خواهد شد و در صورت وقوع هرگونه حوادث احتمالی، به دادگستری اعلام می شود و در این راستا پیش از این موارد به مالکان واحدهای صنفی شهر کرمان تذکر داده شده است .

میرزایی از برگزاری دوره آموزشی و مانور برای صنوف مختلف طی سال جاری خبر داد و اظهار داشت: ایمنی شهر وظیفه همه شهروندان است که مالکان صنوف باید در این زمینه همکاری خوبی داشته باشند.

میرزایی ادامه داد: بازدید و آموزش ایمنی از ادارات، مراکز تجاری و پزشکی نیز در دستور کار سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان قرار گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !