شهرداری کرمان از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی حمایت می‌کند


شهرداری کرمان از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی حمایت می‌کند

کرمان - ایرنا - مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان گفت: شهرداری از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی متقاضی همکاری برای احداث بازارچه‌های متعدد دائمی در کرمان، استقبال می‌کند.

محمود ایرانمنش روز یکشنبه با بیان اینکه هم اکنون سه بازارچه در شهر کرمان وجود دارد که نیاز به ساماندهی و مدیریت جدید دارند، افزود: علاوه بر آن محله‌های بسیاری در شهر کرمان وجود دارد که باید در آنها بازارچه های محلی راه اندازی شود.

وی هدف از این اقدام را رفاه حال شهروندان و دسترسی آسان و سریع آنها به مواد غذایی مورد نیاز عنوان کرد و اظهار داشت: به‌زودی نشستی با شهرداران مناطق مختلف شهری برای شناسایی زمین‌های مناسب برای احداث بازارچه، برگزار خواهد شد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان ادامه داد: پس از آن سرمایه گذاران متقاضی می‌توانند برای احداث این نوع بازارچه‌ها با شهرداری همکاری کنند.

وی تصریح کرد : همه تلاش‌مان بر این است که همه بازارچه‌های شهر کرمان اعم از بازارچه‌های فعلی و بازارچه‌های جدید به صورت متحدالاشکل طراحی، پلاک گذاری و مدیریت شوند.

ایرانمنش عنوان کرد: پس از شناسایی زمین‌ها طی آگهی رسمی از سرمایه‌گذاران برای مشارکت در اجرای این پروژه دعوت به عمل می‌آید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دستگیری متهمانی که برای تقلب در کنکور، رمز ارز می‌گرفتند