هزینه‌های خارج از عرف تبلیغات تخلف انتخاباتی است


هزینه‌های خارج از عرف تبلیغات تخلف انتخاباتی است

مشهد-ایرنا- رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان مشهد گفت: تبلیغات زودهنگام، هزینه‌های خارج از عرف، هزینه برای خرید رأی و استفاده از امکانات، اموال، خودرو و جایگاه‌های دولتی تخلفات انتخاباتی محسوب می‌شود که تا پایان انتخابات رصد خواهد شد.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی فرمانداری شهرستان مشهد مهدی برامکی افزود: مردم در صورت مشاهده تخلفات انتخاباتی می‌توانند موارد را به ستاد انتخابات و هیأت نظارت انتخابات گزارش دهند.
وی ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اداری نباید برای هیچ نامزدی از طریق استفاده از بیت المال و جایگاه‌های دولتی و اداری تبلیغات کنند.
رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان مشهد با بیان اینکه صحت و سقم گزارشها و شکایات رسیده از سوی مردم بررسی و به نسبت نوع تخلف انتخاباتی پیگیری انجام می شود افزود: سه دستگاه نظارتی اعم از هیأت نظارت شورای نگهبان، هیأت بازرسی انتخابات شهرستان و هیأت اجرایی به عنوان معتمدین مردم فعال هستند تا از چندین مسیر نظارت‌ها صورت گیرد و پوشش کامل نظارتی انجام شود.

۱۸ نفر از مجموع ۲۹۰ نماینده مجلس شورای اسلامی را نمایندگان خراسان رضوی در خانه ملت تشکیل می‌دهند.

استان ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی۱۲ حوزه انتخاباتی دارد.

حوزه "مشهد و کلات" با پنج نماینده در مجلس شورای اسلامی بزرگترین حوزه انتخاباتی از نظر شمار جمعیت و تعداد نمایندگان در میان ۱۲ حوزه انتخاباتی خراسان رضوی محسوب می‌شود.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز دوم اسفند ماه آینده به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»