20 درصد ماموریت‌های آتش‌نشانی یاسوج آتش‌سوزی بوده‌اند


20 درصد ماموریت‌های آتش‌نشانی یاسوج آتش‌سوزی بوده‌اند

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی یاسوج گفت: 20 درصد از ماموریت‌های آتش‌نشانی این شهر آتش‌سوزی بوده‌اند.

«محمد رستمی» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: طی هشت ماهه امسال ۱۰۷۹ ماموریت انجام داده‌ایم که ۲۰ درصد از این تعداد آتش‌سوزی مسکونی، تجاری، فضای سبز، مزارع، منابع طبیعی و خودرو بوده است.

وی اظهار کرد: طی این مدت آتش‌سوزی، محبوس شدن در آسانسور و سایر اماکن و پوشش ایمنی رزمایش‌ها و راهپیمایی‌ها بیشترین ماموریت ما را تشکیل می‌دهد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی یاسوج با بیان اینکه بیشترین ماموریت آتش‌نشانی یاسوج در تیرماه انجام شد، خاطرنشان کرد: در این ماه آتش‌سوزی مسکونی، مزارع و منابع طبیعی بیشترین ماموریت را به خود اختصاص داده اند.

رستمی تصریح کرد: روزانه ۷۰۰ مورد تماس تلفنی با آتش‌نشانی یاسوج داریم که تنها ۲۰ درصد از این تعداد واقعی است و ۸۰ درصد مابقی مزاحمت تلفنی هستند.

وی ادامه داد: مهمترین مشکلات آتش‌نشانی یاسوج کمبود تجهیزات آتش‌نشانی است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی یاسوج عنوان کرد: هم ‌اکنون با سه ایستگاه عملیاتی، ۴۱نفر نیروی عملیاتی و ۱۰ نفر نیروی ستادی به شهروندان خدمات‌رسانی می‌کنیم.

رستمی در خصوص همکاری مردم و باز کردن مسیر برای خودروهای آتش‌نشانی هنگام ماموریت بیان کرد: در گذشته همکاری مردم در این رابطه ضعیف بود و خودروها مسیر را برای خودروهای آتش‌نشانی باز نمی‌کردند اما طی چند سال اخیر با اطلاع رسانی و فرهنگ سازی از سوی رسانه ها وضعیت نسبت به گذشته بهتر شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس