عادت خطرناک و حادثه‌ساز برخی رانندگان!


عادت خطرناک و حادثه‌ساز برخی رانندگان!

گاهی اوقات حوادث رانندگی خطرناکی رخ می‌دهد که تنها با کمی دقت از سوی رانندگان خودرو هرگز رخ نخواهد داد.

عادت خطرناک و حادثه‌ساز برخی رانندگان!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برخی رانندگان تصور می کنند که با خاموش و پارک کردن خودرو وظایف آنها در رانندگی به پایان رسیده است؛ در حالی که تا زمانی که راننده از ماشین خود پیاده نشود و درب آن را قفل نکند هنوز وظیفه او در رانندگی کاملا سلب نشده است.

یکی از بدترین عادت‌های رانندگان در داخل خیابان و حین خارج شدن از خودرو که بسیار نیز حادثه‌ساز است باز کردن ناگهانی درب آن است. این بی‌مبالاتی موجب می‌شود تا تعدادی زیادی از رانندگان دیگر به راحتی جان خود را از دست بدهند؛ در حالی که تنها با کمی حواس‌جمعی راننده و چک کردن آینه خودرو هرگز چنین حوادثی رخ نمی‌دهد.

کسانی که بیش از همه در چنین مواقعی در معرض خطر قرار می‌گیرند موتورسواران یا دوچرخه‌سواران هستند. این افراد به دلیل آنکه وسایل نقلیه آنها دارای حفاظ پوششی نیست در صورتی که از کلاه ایمنی استفاده نکنند در هنگام باز شدن درب خودرو در معرض بیشترین آسیب و خطر قرار می گیرند. در ادامه و در یک ویدئو می توانید تعدادی از حوادث خطرناکی را که بر اثر همین سهل انگاری کوچک رانندگان خودرو برای موتورسیکلت سواران رخ داده است مشاهده کنید.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید