6 باند قاچاق مواد مخدر در کرمان منهدم شد


6 باند قاچاق مواد مخدر در کرمان منهدم شد

کرمان - ایرنا - رئیس حوزه قضائی شهرستان فهرج از عزم جدی دستگاه قضائی در امر مبارزه با باندهای کلان قاچاق مواد مخدر و عناصر ناامنی خبر داد و گفت: طی چند ماه گذشته با صدور دستورات قضائی 6 باند قاچاق مواد مخدر و برخی عناصر ناامنی توسط یگان تکاوری پلیس مستقر در شرق این استان مورد ضربه قرار گرفت و منهدم شدند.

رحمان مزیدی روز یکشنبه افزود: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، اشرار و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر و سایر عوامل ناامن کننده امنیت، دستورات قضائی لازم به منظور برخورد پلیس با عناصر شرارت صادر شد.
وی ادامه داد: در این عملیات ها مقادیری سلاح و مهمات از قبیل ۶ قبضه سلاح و بالغ بر پنج هزار فشنگ جنگی به همراه ۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت از متهمان کشف و ضبط شده است.
این مقام قضائی بیان داشت: در این رابطه تعدادی از اشرار مسلح که سابقه طولانی و مدیدی در امر شرارت و حمل مواد مخدر مسلحانه داشته اند و همچنین برخی دیگر که به اتهام اقدام علیه امنیت ملی تحت پیگرد قضائی بودند دستگیر و برخی نیز در درگیری مسلحانه با ماموران انتظامی به هلاکت رسیده اند.
مزیدی اعلام کرد: در آخرین عملیات انجام شده طی هفته گذشته ۲ نفر از عناصر شرارت در شرق کشور که عامل شهادت نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه کورین زاهدان و شهادت ناجوانمردانه ۱۳ نفر از نیروهای پلیس استان خراسان جنوبی بودند در درگیری با ماموران یگان تکاوری ۱۱۴ امام رضا (ع) به هلاکت رسیده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟