عملکرد درخشان پتروشیمی بندرامام در لیگ برتر تنیس روی میز کشور


عملکرد درخشان پتروشیمی بندرامام در لیگ برتر تنیس روی میز کشور

اهواز – ایرنا – تیم پتروشیمی بندر امام در مرحله دوم رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز کشور عملکردی فراتر از انتظار داشت و رقیبانش را یکی پس از دیگری درو کرد.

عملکرد تیم پتروشیمی در مرحله دوم رقابت های لیگ برتر تنیس روی میز کشور، این تیم ریشه دار را در صفوف مدعیان اصلی این فصل از رقابت ها قرار داد.

بازیکنان پتروشیمی همچون مرحله اول رقابت ها که عملکرد خوبی داشتند، در مرحله دوم بازی های تماشایی به نمایش گذاشتند و با سه برد برای دیگر تیم ها خط و نشان کشیدند.

تیم پتروشیمی که فصل گذشته عنوان قهرمانی رقابت ها را کسب کرد در این فصل با جذب چند بازیکن بومی و همچنین ملی پوش به دنبال قهرمانی در مسابقات است هر چند تحقق این هدف برای شاگردان کاظمی نژاد دور از دسترس نیست.

این نماینده استان در مرحله دوم رقابت ها در مصاف با تیم‌های رعد پدافند هوایی و شهرداری کرج با نتیجه ۶ بر ۰ به برتری رسید همچنین در مقابل اطلس پویان گیلان پنج بر یک پیروز میدان شد و چهار بر ۲ مقابل دانشگاه آزاد به برتری رسید.

تنیس روی میز خوزستان از گذشته تا به امروز از قدرت های کشور به شمار می‌رود و بازیکنان بسیاری از استان در تیم های ملی حضور دارند. تیم‌های خوزستان به ویژه در رده‌های پایه هر ساله عملکرد درخشانی داشته و جزو تیم‌های برتر کشور به شمار می‌روند.

تیم پتروشیمی بندرامام در این فصل از بازیکنان بومی بسیاری بهره می‌برد که این موضوع نویدبخش آینده ای درخشان برای تنیس روی میز خوزستان است.

لیگ برتر تنیس روی میز کشور با حضور هشت تیم برگزار می‌شود. با برگزاری مرحله سوم و چهار رقابت‌ها تکلیف تیم‌های صعودکننده به مرحله پلی آف مشخص خواهد شد.

در ادامه وحید کاظمی نژاد سرمربی تیم پتروشیمی گفت: در دور رفت هفت بازی انجام دادیم و از عملکرد بازیکنان راضی هستیم؛ رقیب اصلی ما تیم دانشگاه آزاد است و در دیدار با این تیم اگرچه برنده شدیم اما آن چیزی که پیش بینی کرده بودیم رقم نخورد. با توجه به اینکه نتایج دور رفت و برگشت در مرحله پلی‌آف لحاظ می شود نتیجه این بازی برای ما بسیار اهمیت داشت و خوشحالم که در نهایت چهار بر ۲ به برد رسیدیم.

وی با بیان اینکه مرحله سوم رقابت ها سوم تا پنجم دیماه در تهران برگزار می شود گفت: در مرحله دوم رقابت ها تیم‌های شهرداری کرج، اطلس پویان گیلان و دانشگاه آزاد را شکست دادیم همچین برای اولین بار یکی از بازیکنان بومی شهرستان ماهشهر در سوپر لیگ بازی کرد که اتفاق مهمی برای ما بود. هدف ما پرورش بچه های بومی شهرستان و استان بوده تا بتوانیم در رقابت های لیگ برتر از آن ها بهره ببریم.

سرمربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی گفت: این رقابت ها با حضور هشت تیم برگزار شد و پیش بینی می کنیم که علاوه بر پتروشیمی، تیم های دانشگاه آزاد، شهرداری کرج و تیم رعد پدافند به مرحله پلی آف صعود کنند. صعود تیم ما و دانشگاه آزاد تا حدودی قطعی بوده اما رقابت بین تیم های سوم تا ششم جدول بسیار حساس است.

وی در خصوص برگزاری مسابقات به صورت پلی آف گفت: برگزاری مسابقات با این شیوه قطعا باعث افزایش انگیزه تیم ها در مراحل مقدماتی است و همگی به دنبال صعود به پلی آف هستند لذا فکر می کنم این موضوع موجب افزایش سطح کیفی رقابت ها می شود.

کاظمی نژاد ادامه داد: شاید تیم ما شانس اول قهرمانی در رقابت ها باشد ولی در ورزش حرفه ای هیچ موقع معلوم نیست که چه تیمی قهرمان می شود. ما با وجود نوشاد عالمیان و دیگر بازیکنان خوبی که داریم فکر می کردیم تیم دانشگاه آزاد را با اقتدار شکست دهیم و کارمان برای قهرمانی راحت تر شود اما اینگونه نبود و بازی نوشاد عالمیان و مهران احدی به سود احدی به پایان رسید.

وی افزود: از آنجا که در مرحله بعد نوشاد و نیما عالمیان را در ترکیب تیممان نداریم کارمان سخت تر می شود؛ با توجه به قراردادی که با این ۲ بازیکن بستیم، تنها در ۲ مرحله در ترکیب تیممان قرار دارند که عدم حضور آنها در تیم تاثیرگذار است اما تمام تلاشمان را می کنیم که در مرحله برگشت نتایج خوبی کسب کنیم .

سرمربی تیم ضمن قدردانی از مدیریت باشگاه به دلیل فراهم کردن امکانات مورد نیاز برای بازیکنان گفت: قطعا تیمی که چهار دوره متوالی قهرمان لیگ برتر می شود بیشتر زیر ذره بین بوده و تیم ها حساب ویژه ای می‌کنند لذا به خوبی می دانیم که نباید مغرور شویم. قبل از بازی با دانشگاه آزاد همه به ما گفتند که ۶ بر صفر پیروز میدان هستیم اما بازی آنقدر نزدیک بود که افشین نوروزی با تجربه بالای خود توانست بازیکن حریف را شکست دهد. این موضوع نشان می دهد که ورزش حرفه ای با اسامی نمی چرخد و هر تیمی که تلاش بیشتری کند موفق تر است.

وی افزود: افشین نوروزی، میعاد لطفی، محمدعلی روئین تن، حامد باشت باوی، امین احمدیان، امیرحسین هدایی، احسان افضلی و مهدی پورزمان به عنوان بازیکن در تیم فعالیت کرده، همچنین هدایت اله فرهادی مدیر فنی و امین کاظمی نژاد مربی تیم پتروشیمی هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی