سرپرست تیم فوتبال فولاد: در نیم فصل به دنبال تقویت تیم هستیم


سرپرست تیم فوتبال فولاد: در نیم فصل به دنبال تقویت تیم هستیم

اهواز - ایرنا - سرپرست تیم فولاد خوزستان گفت: بی شک ما نیز همچون سایر تیم‌ها در نیم فصل رقابت ها به دنبال تقویت تیم هستیم و در این خصوص تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم.

سیدمحمد علوی یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تیم ما به لحظ کسب امتیاز و نتیجه گیری عملکرد خوبی داشته و خوشبختانه جزو هفت تیم اول لیگ هستیم اگرچه توقعات مردم خیلی بالاتر است.

وی با بیان اینکه روز اولی که آقای نکونام به تیم فولاد اضافه شد قول کسب قهرمانی نداد گفت: در کل هواداران همیشه توقع بالایی از تیم داشته که حق مسلم آنها است ولی یک مربی نیاز به وقت دارد و نمی توان در یک نیم فصل او را ارزیابی کرد.

سرپرست تیم فولاد گفت: همه از ما می خواهند که تمام بازی ها را با سه یا چهار گل ببریم و بهترین بازی را انجام دهیم ولی در کل فوتبال روز خوب و بد دارد و این موضوع شامل تیم ما هم می شود.

وی افزود: بازیکنان تیم فولاد خوزستان پس از پایان هفته پانزدهم رقابت ها با نظر کادر فنی به استراحت یک روزه رفتند و تمرینات تیم مجددا از فردا آغاز می شود تا با روحیه ای مضاعف به دیدار با صنعت نفت بروند.

علوی افزود: درحال حاضر بازیکنان به لحاظ جسمانی در شرایط خوبی قرار دارند و امیدواریم در ادامه راه بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

تیم فولاد در پانزدهمین هفته از مسابقات به مصاف تراکتورسازی رفت که این دیدار با باخت یک بر صفر فولادی ها به پایان رسید؛ تیم فولاد اکنون با ۲۳ امتیاز در مکان هفتم رده بندی قرار دارد.

شاگردان جواد نکونام از ۱۵ بازی گذشته خود ۶ برد، پنج تساوی و چهار باخت کسب کردندو همچنان شانس کسب سهمیه آسیایی را دارند.

فولاد خوزستان در هفته شانزدهم لیگ، از ساعت ۱۶:۴۰ روز ۲۹ آذر در آبادان به مصاف صنعت نفت می رود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022