آغاز به کار نمایشگاه شب یلدا در سمنان از 24 آذر ماه


آغاز به کار نمایشگاه شب یلدا در سمنان از 24 آذر ماه

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از برپایی نمایشگاه شب یلدا با هدف تأمین کالا و تنظیم بازار در این ایام در سمنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ، بهروز اسودی در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: با توجه ایام پایانی فصل پائیز و فرارسیدن شب یلدا و نیاز مردم به اقلام و کالاهای ضروری ، نمایشگاه عرضه مستقیم کالا از تاریخ ۲۴ آذرماه در شهرستان سمنان آغاز به کار میکند و تا ۲۹ آذر ماه دایر می باشد.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه با ۱۱۰ غرفه و با حضور واحدهای تولیدی و صنفی از سطح استان سمنان و همچنین چند استان همجوار در محل نمایشگاه دائمی ، واقع در کیلومتر ۴ جاده دامغان به روی علاقمندان گشوده میباشد.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان اظهار داشت: در نمایشگاه شب یلدا گروه های کالایی خشکبار ، انواع شیرینی و شکلات ، ترشیجات ، میوه خشک و تازه ، مواد شوینده و بهداشتی ، پوشاک و کیف و کفش با ۱۵ درصد تخفیف عرضه می شود و علاقمندان می توانند برای بازدید و خرید از این نمایشگاه تا ۲۹ آذر ماه امسال از ساعت ۱۷ الی ۲۲ به محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های سمنان مراجعه کنند.

وی اذعان داشت: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در محل نمایشگاه حضور خواهند داشت تا در صورتی که بازدیدکنندگان هرگونه تخلف را از سوی غرفه داران مشاهده نمایند مراتب را اطلاع تا برخورد قانونی از طرف بازرسین صورت پذیرد.

46

کد خبر 1331417

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی