از ضعف دستگاه محاسباتی و بصیرت کسانی که از آنها توقع بیشتری داشتیم، ضربه خوردیم


از ضعف دستگاه محاسباتی و بصیرت کسانی که از آنها توقع بیشتری داشتیم، ضربه خوردیم

رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: ما از ضعف دستگاه محاسباتی و بصیرت کسانی که از آنها توقع بیشتری داشتیم ضربه خوردیم اما آنچه می تواند گره‌گشا باشد تفکر انقلاب اسلامی است و هر جا که جوانان و نوجوانان مومن و انقلابی به سررشته داری روحانیون انقلابی حاضر باشند و گره گشوده می شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین"محمد قمی" امروز ۲۴ آذرماه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان اظهار کرد: ما مردم سالاری دینی را عمیقا باور کرده ایم که با میدان‌داری این مردم باید بارهای بزرگ به دوش بکشیم و اساسا نهادهای انقلابی برای تسهیل و تمدید حضور موثر مردم ایجاد شده اند.

وی افزود: روحانیت باید سررشته‌دار حرکت تبلیغی مردم باشد و با فعالیت سازمانی برای تسهیل و ترویج خوبی ها و اسلام ناب بهتر انجام شود.

قمی تصریح کرد: برداشتن گام دوم انقلاب دشوارتر و حتما آثار و برکات آن افزون تر است که در این دوره توجه به جوانان ضروری است.

وی با اشاره به اینکه گاهی به نوجوانان بی توجهی می کنیم که شاید این بی توجهی در وقایع اخیر که نوجوانان حضور پررنگی داشتند، خود را نشان می دهد، گفت: اما نیمه پر حضور باشکوه جوانان و نوجوانان را در اتفاقات خیره کننده می بینیم و باید آنها را جدی بگیریم.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور اظهار کرد: ما خادمان فرهنگ اسلام، انقلاب و ایران فکر می کنیم باید زمینه حضور موثر جوانان و نوجوانان را در عرصه فرهنگی فراهم کنیم.

وی افزود: ما از ضعف دستگاه محاسباتی و بصیرت کسانی که از آنها توقع بیشتری داشتیم ضربه خوردیم اما آنچه می تواند گره‌گشا باشد تفکر انقلاب اسلامی است و هر جا که جوانان و نوجوانان مومن و انقلابی به سررشته داری روحانیون انقلابی حاضر باشند، گره گشوده می شود.

قمی تصریح کرد: روحانی مستقر در یک روستا و حاشیه شهر باید نبض تحولات آن منطقه را در دست داشته باشد و حتما باید مسجد را بیش از پیش جدی بگیریم حتی برای حل مسئله های اقتصادی.

وی بیان کرد: فکر می کنیم مسئله امروز پیشرفت است و باید همه برای پیشرفت قیام کنیم و حتما روحانیون، هیئتی ها و قرآنی‌ها در الگوی ایرانی انقلابی پیشرفت نقش دارند.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور خطاب به مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: وظیفه سازمان تبلیغات در گام دوم به مراتب سنگین تر است و محکم ایستاده ایم و امیدواریم با همکاری هم اتفاقات بزرگی رقم بزنیم.

وی افزود: اراده جمعی در مبارزه تمدنی بر پیشرفت همه جانبه ای که حق این مردم است، به گردن تک تک ماها وظیفه می آورد و بر گردن مسوولان وظیفه مضاعف؛ عهد می کنیم در این جهاد و جدال پیچیده تمدنی کوتاهی نکنیم و شرمنده شهداء نباشیم.

قمی در پایان از مدیرکل سابق و کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان تشکر کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...