مسئولیت در نظام اسلامی توفیق و خدمت است


مسئولیت در نظام اسلامی توفیق و خدمت است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: مسئولیت در نظام اسلامی توفیق و خدمت است و امیدواریم از این آزمایش سربلند بیرون بیایم.

حجت‌الاسلام "غلامحسین حقانی" یکشنبه ۲۴ آذرماه در مراسم معارفه خود اظهار کرد: پدر بنده از سال ۴۲ کار تبلیغی خود را از روستای طغرالجرد آغاز کرد و انس من به مردم کرمان به دوران طفولیت برمی گردد.

حقانی با بیان اینکه مردم این استان با استعداد، فهیم و باهوش هستند و عناصر کرمانی در هر گوشه ای از کشور موثر هستند تصریح کرد: سازمان تبلیغات یک نهاد انقلابی و جوشیده از دل انقلاب است و شاید هدف و فلسفه وجودی آن بحث تبلیغات اسلامی بود اما مردم و حوزه های علمیه دو بال این حرکت هستند که با تولی گری تبلیغات می تواند ضعف های سازمانی را رفع و کار را با سرعت و قدرت بیشتری به سمت تعالی بیشتر انقلاب پیش ببرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان بیان کرد: هر وقت کار در اختیار مردم بوده، خیلی خوب پیش رفته و نیاز به بودجه و ساختارها نبود اما هر وقت کار از مردم گرفته شد و به دست غیر از مردم افتاد، با سختی بیشتری پیش رفت که امیدواریم مردم و حوزه های علمیه در این مسیر کمک کار ما باشند.

وی با بیان اینکه انتصاب من به شهید حقانی بار مسئولیت من را سنگین می کند و اینکه پدر سنگ بنای تبلیغات را گذاشته وظیفه را سنگین تر می کند اظهار کرد: مسئولیت در نظام اسلامی توفیق و خدمت است و امیدواریم از این آزمایش سربلند بیرون بیایم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا