اسامی 7 نوجوان اهل نقده در لیست نخبگان هاکی کشور


اسامی 7 نوجوان اهل نقده در لیست نخبگان هاکی کشور

ارومیه- ایرنا- رییس هیات هاکی آذربایجان‌غربی گفت: فدراسیون هاکی اسامی 10 نفر از نخبگان و استعدادهای برتر نوجوانان کشور را اعلام کرد که هفت نفر از آنان اهل نقده هستند.

اکبر قاسمی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: اسامی ورزشکاران این شهرستان شامل «شایان چوپانی، مهدی‌نجف‌زاده‌کهلی، علی یمانی‌بارانی، عرفان مقدسی، محمدرضا سعادت، احسان نقی‌تاش و محمدامین صفری به عنوان نخبه و حسین پورشادلو به عنوان مستعد برتر در این لیست به چشم می‌خورد.

وی با تاکید بر اینکه احسان بیرامی سرپرستی و وحید صمدی مربیگری تیم نوجوانان هاکی نقده را بر عهده دارند، بیان کرد: «صمدی» در حال حاضر به عنوان سرمربی تیم‌ملی هاکی میانمار در این کشور حضور دارد و تیم ملی آن کشور را برای شرکت مسابقات جنوب‌شرق آسیا آماده می‌کند.

به گزارش ایرنا نقده در جنوب آذربایجان‌غربی واقع است و قطب هاکی ایران محسوب می‌شود به طوری که «رضا نوروززاده» از این شهرستان عنوان آقای گل آسیا را در اختیار دارد.

«رجب نورانی» سرمربی پیشین تیم ملی هاکی جمهوری اسلامی ایران نیز از افتخارات ورزش هاکی نقده است و اکنون سرمربی تیم ملی هاکی سالنی ترکیه می‌باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویر تازه از رزمایش نیروی هوایی جمهوری آذربایجان در منطقه نخجوان