تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه در آمادگی کامل به سر می‌برد


تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه در آمادگی کامل به سر می‌برد

ارومیه- ایرنا- سرمربی تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه گفت: امسال با جذب و به‌کارگیری بازیکنان جوان و مستعد بومی تیمی قدرتمند و با آمادگی کامل را وارد لیگ دسته یک کشور کرده‌ایم به طوری که از نحوه بازی تک‌تک‌شان نهایت لذت را می‌برم.

ساسان خداپرست روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این تیم از ظرفیت و توان بالایی مقابل حریفان برخوردار است و تا به اینجای کار که چهار هفته از لیگ را پشت سر گذاشته‌ایم با کسب بهترین نتایج به کار خود ادامه می‌دهد.

وی بیان کرد: تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه هم‌اکنون با کسب ۱۲ امتیاز کامل از چهار بازی در رده نخست جدول گروه ۲ قرار دارد و این امر نشان از وجود انسجام و هماهنگی لازم در بین بازیکنان و کادر فنی دارد.

وی ادامه داد: میانگین سنی بازیکنانم به جز سه بازیکن ۲۵ سال، بین ۱۷ تا ۲۲ است و از عملکرد تمامی آنان رضایت کامل دارم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: امسال تیم‌های آماده‌ای در لیگ یک کشور حاضر هستند و پیروزی‌های مقتدرانه بازیکنانم مقابل حریفان نه به خاطر ضعف حریفان بلکه به دلیل آمادگی و انسجام بسیار خوب بازیکنانم به دست می‌آید.

«خداپرست» از مصدومیت ایرج میکاییل‌زاده، لیبروی اول تیمش ابراز ناراحتی کرد و گفت: این بازیکن طی چند هفته گذشته از ناحیه کمر دچار مشکل شد اما لیبرو ذخیره نیز عملکرد قابل قبولی در زمین دارد و تا حدود زیادی رضایت و خواسته‌ام را در این پست حساس و مهم جلب کرده‌است.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون تمامی بازیکنان در سایر پست‌ها از صحت و سلامت کامل برخوردار هستند و امروز در دیداری خانگی مقابل تیم آماده خوش‌سیمای آمل به میدان می‌روند.

دیدار تیم‌های والیبال شهرداری جوان ارومیه و خوش‌سیمای آمل ساعت ۱۵ امروز، یکشنبه در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می‌شود و بر اساس اعلام مسوولان، بلیط تماشای این دیدار برای هواداران رایگان است.

این تیم روز جمعه گذشته در هفته چهارم لیگ دسته یک کشور در دیداری خانگی مقابل تیم گل‌نقش آران‌وبیدگل با نتیجه سه بر صفر به برتری رسید و چهارمین پیروزی خود را تجربه کرد.

تیم شهرداری جوان ارومیه هم‌اکنون با کسب ۱۲ امتیاز کامل از چهار بازی در رده نخست جدول گروه ۲ قرار دارد؛ این تیم امسال با ترکیب بومی و جوان و با هدایت ساسان خداپرست، کاپیتان اسبق تیم ملی در لیگ دسته یک کشور حضور یافته‌است.

این مسابقات با حضور ۲۱ تیم در ۲ گروه ۱۰ و ۱۱ تیمی از ۱۱ آذرماه جاری در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود و تیم شهرداری جوان ارومیه در گروه ۲ این مسابقات با تیم‌های هوشیار اسپرت تبریز، خوش‌سیمای آمل، اودیمای نور، گل‌نقش آران و بیدگل، کیمیاگر تهران، هورسان رامسر، نیروی‌زمینی تهران، دشتستان بوشهر و شهرداری کرج قرار دارد.

در گروه یک این مسابقات نیز مقاومت تهران، شهرداری قزوین، عقاب تهران، صنعت‌فرش اصفهان، سفیرجوان رامسر، پاس گرگان، شهروند نکا، مجتمع صنعتی اسفراین، خاتم جوان اردکان، افق قم و وارنا شهر باران حضور دارد.

تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه از سال ۱۳۹۲ تاکنون به جز سال گذشته در لیگ دسته یک حضور داشته‌است و نادر شهنازی، جاوید محسنی‌نیا، رسول بنایی‌کیا و ساسان خداپرست سرمربیان این تیم بوده‌اند.

تیم والیبال مقاومت مهاباد دیگر نماینده آذربایجان‌غربی نیز طی چندین سال گذشته در لیگ دسته کشور حضور داشت اما امسال به دلیل نداشتن اسپانسر در این رقابت‌ها حضور نیافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط