مردم فسا 2 هزارو 400 کتاب به جشنواره نذر کتاب اهدا کردند


مردم فسا 2 هزارو 400 کتاب به جشنواره نذر کتاب اهدا کردند

شیراز_ایرنا_ رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان فسا گفت:شهروندان فسایی بیش از 2400 جلد کتاب به سومین جشنواره مردمی نذر کتاب این شهرستان اهدا کردند.

محمدحسین فیروزی یکشنبه به ایرنا اظهار داشت : سومین جشنواره مردمی نذر کتاب با شعار«هر شهروند یک کتاب، هدیه به کتابخانه های عمومی» از ۲۲ آبان آغاز شده و تا ۲۲ بهمن ۹۸ در شهرستان فسا با مشارکت و همکاری سازمان های دولتی و غیر دولتی ادامه دارد.
وی گفت: این جشنواره با هدف ارتقای فرهنگ اهدای کتاب و مشارکت مردم در تامین منابع کتابخانه های زندان، روستایی، عشایری وکتابخانه های عمومی و تشویق مردم به اهدای کتاب با نیت صدقه جاریه در حال برگزاری است.

فیروزی اضافه کرد: شهروندان می‌توانند کتاب‌های خوانده شده، بلااستفاده، اهدایی و ... را به کتابخانه‌های عمومی شهرستان فسا هدیه کنند تا مخاطبان بیشتری از آن بهره مند شوند.
وی ادامه داد:این جشنواره در سالهای ۹۴ و ۹۵ به ابتکار اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فسا برگزار شد که بیش از ۲۰ هزار جلد کتاب را فرهنگ دوستان اهدا کردند که در حال حاضر در کتابخانه های این شهرستان در دسترس شهروندان است.

وی اظهار داشت:شهرستان فسا هم اکنون ۹ کتابخانه فعال و ۴ پروژه در حال پیگیری و ساخت دارد و در آینده نزدیک کتابخانه کودک و نوجوان شهروند فسا (واقع در بوستان کتاب) افتتاح می شود.
شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله اسرائیل به سوریه و عراق همزمان با صدای انفجار در ایران