طرح هر کارمند، حامی یک یتیم در کرمان اجرا می‌شود


طرح هر کارمند، حامی یک یتیم در کرمان اجرا می‌شود

کرمان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان با اشاره به اینکه 27 هزار و 575 فرزند یتیم در این استان تحت حمایت قرار دارد گفت: طرح هر کارمند، حامی یک یتیم به منظور حمایت از ایتام توسط این نهاد در این استان در حال اجرا است.

به گزارش ایرنا، علی صادقی روز شنبه در نشست شورای اداری کرمان به آمار بالای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی این استان اشاره کرد و افزود: بیش از ۱۰۲ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارد که ماهیانه مستمری دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: ۶۵ درصد از جمعیت مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان سرپرست و نان آور خانواده زنان هستند که بیشتر این زنان به دلیل فوت سرپرست تحت حمایت این نهاد قرار گرفته‌اند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان، تعداد ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را ۲۷ هزار و ۵۷۵ نفر اعلام و بیان داشت: پنج هزار و ۶۰۰ نفر از این فرزندان محسنین فاقد حامی هستند.
وی ادامه داد: این تعداد یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان توسط ۳۲ هزار حامی نیکوکار حمایت می‌شوند که عمده این حامیان کرمانی نیستند و در خارج از استان و یا کشور زندگی می‌کنند.
صادقی با بیان اینکه حامیان خیر طی سال گذشته ۳۳ میلیارد تومان به ایتام تحت حمایت این نهاد کمک کرده‌اند گفت: حامیان خیر در هفت ماهه امسال نیز ۲۴ میلیارد تومان به ایتام تحت حمایت این نهاد کمک کرده اند.
وی به اجرای طرح هر کارمند، حامی یک یتیم به منظور حمایت از ایتام تحت حمایت توسط این نهاد در استان کرمان اشاره و بر لزوم مشارکت خیران در این طرح تاکید و به اجرای طرح سرکشی از خانواده های تحت حمایت این نهاد توسط استاندار کرمان اشاره کرد و گفت: این طرح یک طرح کم نظیر در استان و کشور است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حال خوش کمند امیرسلیمانی /عکس